Skip to main content

Ik vind het abonnement te duur 

En ga overstappen 

Ik betaal bij de KPN 57 euro voor 100MB internet + TV + Vast bellen. Daar zitten meerdere mailadressen bij en voor 5 apparaten F Secure anti virus pakket. Internet is vaker 120MB dan 100MB en ik heb ik in de 4 jaar dat ik bij de KPN zit nog nooit storing gehad. Vertel mij dan maar waar ik het goedkoper kan krijgen en waar ik het betrouwbaarder en/of beter kan krijgen

 


Ik vind het abonnement te duur 

En ga overstappen 

 

Bedankt voor de mededeling. Alleen word er op deze manier niks mee gedaan. 

Even 0800 0402 bellen en zeggen dat je wilt opzeggen. Wellicht krijg je nog een mooi aanbod, zoniet, dan word je contact beëindigd. 


Ik vind het abonnement te duur 

En ga overstappen 

 

Bedankt voor de mededeling. Alleen word er op deze manier niks mee gedaan. 

Even 0800 0402 bellen en zeggen dat je wilt opzeggen. Wellicht krijg je nog een mooi aanbod, zoniet, dan word je contact beëindigd. 

Om een  mooi aanbod te krijgen moet je bellen voor te Beëndigen.

Is dit de werkwijze en beleid van KPN ??????

 


Ja want ze kunnen anders niet weten dat je een aanbod wil.


Aanbod voor bestaande klanten kun je online bekijken en deze is anders dan voor nieuwe klanten.

Met andere woorden zeg je dat wanneer ik als bestaande klant de voordelen wil hebben als nieuwe klant moet ik ze bellen voor op te zeggen. en kijken welk aanbod zij je toch kunnen bieden.


KPN is ook veel te duur bestaande klanten betalen de aanbiedingen voor de nieuwe klanten.

Je kan als bestaande klant niet kiezen voor Gigabite internet + Netflix.

Dat ik als bestaande klant niet kan kiezen voor 6 maanden korting of 2 wifi punten snap ik maar voor de rest moet de keuze mogelijkheid het zelfde zijn.

Wanneer dit niet mogelijk is zit aan kpn zijn keuze vast omdat er geen andere mogelijkheden zijn.

Dan Heb je de mogelijkheid op te zeggen en naar een andere provider te gaan en na een jaar terug te komen

Ik heb gebeld maar hier worden ze niet warm of koud van ze hebben niets te bieden en je kunt opzeggen.

Ik ben heel te vreden over het internet en stabiliteit van kpn daar ligt het niet aan,

 

Ik reagear nu via dit forum, maar zullen is kijken wat kpn nu gaat doen.

 

 


Welk abonnement heeft u nu dan? Alleen bij hele oude abonnementen kunnen sommige dingen niet maar dan kunt u altijd naar de nieuwe abonnementsvorm gaan.


Hussel Internet 200 Mbit/s

Heb klante service gebeld en werdt mij verteld door Rafael dat ik dit niet kon laten aanpassen en geen andere mogelijk heden waren.


Dus u geeft aan dat er een mogelijkheid is om naar een ander abonnements te gaan.


Als u glasvezel heeft dan kunt u met een Hussel abonnement een hogere snelheid kiezen. En kunt u ook Netflix kijken via de ontvanger mits u daar een abonnement op heeft.


Dag Joep

Dat is niet een antwoord op mijn vraag.

Dus ik ben gebonden aan mijn hussel abonnement en kan niet kiezen uit een voordeliger abonnement die nu wordt aangeboden.

Ik snap dat de welkoms korting of de 2 gratis WiFi punten niet aangeboden kunnen worden omdat ik deze al heb gehad.

Dus u zicht dat ik niet kan kiezen uit het huidige abonnement dat nu wordt aangeboden.

 

 


Zit u dan nog in een jaarcontract??


Eind datum contract 6-03-2019


Dan kunt u 100% over naar de nieuwe abonnementsvorm.  Dit kan alleen telefonisch via de klantenservice 0800-0402.  Honderden gingen u al voor😉. U gaat dan wel een nieuw jaarcontract aan met de nieuwste tv+box.


Thanks Joep

Ga ik morgenvroeg bellen en kijken of het gaat lukken, laat het u weten.

Mvgr Leon 


Dag Joep

Het is gelukt en was geen probleem, weet niet wat er mis is gegaan bij de eerste keer bellen.

KPN heeft het netjes opgelost.


Dag Joep

Het is gelukt en was geen probleem, weet niet wat er mis is gegaan bij de eerste keer bellen.

KPN heeft het netjes opgelost.

Mooi om te lezen @Leon_H en ook bedankt voor het delen hiervan!


Dag Joep

Het is gelukt en was geen probleem, weet niet wat er mis is gegaan bij de eerste keer bellen.

KPN heeft het netjes opgelost.

Mooi om te lezen @Leon_H en ook bedankt voor het delen hiervan!

Nog steeds tevreden stabiel internet en in heel het huis goede ontvagst