Skip to main content

Hallo,

Ik heb een internet en tv abbo afgesloten!

Ik heb eerder met mijn ex daar gewoond.

Nu krijg ik in mijn kpn app zijn onbetaalde rekeningen te zien.

Rekening staat op zijn naam email en bank gegevens.

Ik wil die weg hebben maar ik weet niet hoe…

Mvg Joyce Westerdijk

Hallo @Joycewes morgen even met 0800 0402 bellen en naar de afdeling Collections vragen, houd je klantnummer(s) bij de hand.

Succes.

 


Hi @Joycewes,

Ik heb het vermoeden dat het abonnement van je ex gekoppeld is aan jouw ‘MijnKPN'. Als dat het geval is, kan je hem vrij simpel verwijderen, zodat je de rekeningen niet meer kunt zien 🙂

In de app ga je naar Profiel > Abonnementen > Kies daar welke je wilt > helemaal onderaan "Abonnement verbergen "


Dat denk ik ook maar als ik doe wat jij zegt zie ik dus niks🙊 mijn abbo gaat in op 1 maart misschien moet ik dat even afwachten maar 1x heb ik al aan de telefoon gehangen maar die jongen kon er niks aan doen en het was gewoon zo moest het er maar mee doen! Heel vreemd... 


Dat is wel vreemd @Joycewes, ik kijk toch graag even met je mee.

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook je oude adres noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Ik heb het ingevuld! Ben heel benieuwd😊 het adres is hetzelfde als waar ik met mijn ex gewoond heb!


Ah, ergens onder water lijkt zijn abonnement gekoppeld te zijn aan jouw account @Joycewes, ik heb nu een verzoek ingediend bij een achterliggende afdeling om 'm te verwijderen. Ik verwacht dat dit begin volgende week geregeld is, ik laat het weten als ik bericht terug ontvang daarover!


Dat zou top zijn!! Super bedankt alvast!


Zou je eens kunnen kijken of je ze nog ziet staan @Joycewes? Ik heb bericht gehad dat je niets meer hoort te zien van je ex!


Het is weg! Super bedankt🤩


Top, heel graag gedaan 😊