Skip to main content

ik zoek de facturen van 2021 voor mijn boekhouding maar na 25 minuten zoeken geef ik het op, wie helpt?

Met behulp van de MijnKPN app kan je tot 20 maanden terug komen. Niet ver genoeg dus.

Het zou via de telefonische klantenservice op 0800-0402 wel moeten kunnen, maar helaas weet niet elke medewerker dit te vinden. 

Een KPN moderator hier kan het ook. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de klantnummers invult en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer en (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van de IBAN zet, dan kan die voor je op zoek. Die gegevens zijn daarin alleen toegankelijk voor jou en KPN medewerkers.

Door de drukte is er hier op het forum wel een wachttijd van een paar dagen.


Ik hoor net (telefoon kpn ) dat ik geen facturen meer kan inzien alleen tot aug 2021...mijn boekhouder wil heel 2021 inzien


Helaas horen we die klacht vaker op het forum. Medewerkers op 0800-0402 weten het dan niet.

Als je jouw gegevens (zoals hierboven aangegeven) in jouw forumprofiel zet, krijgt een moderator (@Jasper ??) dit waarschijnlijk wel voor elkaar. Gaat het om mobiel of thuis abo (of beiden)?


We kunnen daar via deze weg naar meekijken inderdaad @burovanhoof, maar dan hebben we wel gegevens van je nodig. Zoals Ruud in zijn eerste bericht al noemde kan je daarvoor je profiel volledig invullen. Kan je dat doen en daarna een seintje geven?


Ik kreeg een medewerkster van KPN aan de lijn dat ze alleen vanaf augustus 2021 konden leveren de andere maanden kosten 5 euro per overzicht.

Daar ben ik niet op ingegaan uiteraard.

Einde KPN, ik ga mijn abonnement z.s.m. opzeggen, wat een slechte service zeg !!


Zoals KPN moderator @Jasper hierboven aangeeft, wil hij jou hierbij helpen.
Zet hiervoor je gegevens (zoals 3x eerder aangegeven) in jouw forumprofiel. Dan weet hij wie je bent en kan hij op zoek gaan. Dan krijg je (als hij ze kan vinden) deze facturen kosteloos toegestuurd.


Ik kijk inderdaad graag met je mee @burovanhoof, maar als jij je gegevens niet invult op je profiel kan ik dat niet. Ik heb jouw hulp nodig om jou te kunnen helpen. Als je dat invult en hieronder laat weten dat je dat gedaan hebt kan ik er voor je naar kijken. 


waarom kan een moderator wel helpen en een klanten service niet..? wat een soort klanten service is dat dan?


De klantenservice heeft dezelfde mogelijkheden als mij daarin, maar soms gaat er iets mis waardoor zij minder zien. Zo lang er geen gegevens op je profiel staan kan ik er in ieder geval helemaal niets over zeggen 🙂


Laat jouw ergernis over de ervaring met de telefonische klantenservice even rusten @burovanhoof , daar schiet je niets mee op. We zien deze meldingen (helaas) wel vaker.

Maak je bekend aan moderator Jasper. Ik weet zeker dat hij zijn best gaat doen om je te helpen.


Ik heb mijn  gegevens ingevuld op mijn profiel


Als ik nu op jouw forumprofiel kijk zie ik nog geen gegevens staan @burovanhoof. het kan zijn dat het opslaan niet helemaal goed is gegaan. Zou je het nog eens kunnen proberen?


Helaas horen we die klacht vaker op het forum. Medewerkers op 0800-0402 weten het dan niet.

Als je jouw gegevens (zoals hierboven aangegeven) in jouw forumprofiel zet, krijgt een moderator (@Jasper ??) dit waarschijnlijk wel voor elkaar. Gaat het om mobiel of thuis abo (of beiden)?

Ben het met je eens, slechte service. Voorheen stuurden ze de factuur gewoon per mail. Nu moet het allemaal moeilijk, moeilijk, met je geboortedatum, postcode, kleur van ogen en je haar en bijvoorkeur ook je overlijdensdatum… Ronduit belachelijk!


Gewoon per mail sturen die facturen en dan hoeft er ook geen forum opgetuigd te worden. 


Het forum staat los van het versturen van facturen @Slechteservice2222, we kunnen dat doen als het nodig is maar we doen veel meer dan dat. Het forum zal niet afgetuigd worden.

De reden dat we die gegevens vragen is heel simpel: privacy. We vragen die gegevens uit om te controleren dat jij de juiste persoon bent en niet iemand bent die gegevens van jou probeert te achterhalen. We doen het om jouw gegevens te beschermen.Â