Skip to main content

Ik heb zitten zoeken op mijn KPN naar de facturen van begin 2021. De boekhouder wil deze hebben voor het afronden van het jaar 2021. Maar nu gaat mijn KPN niet verder dan mei 2021.

Daarnaast heb ik in mijn email gezocht, maar ook daar kan ik niet de juiste factuur vinden.

Ik ben rond die tijd ook afgestapt naar een zakelijk account, kan het daar aan liggen?

Bellen of chatten met KPN gaat niet meer, ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik nu aan de factuur van maart 2021 kan komen.

mvg

Bellen kan nog wel: gratis nummers

Consument, klein zakelijk en ZZP: 0800-0402

Groot Zakelijk, KPN EEN: 0800-0402

Dit is al het zoveelste verzoek van iemand met een boekhouder. Waarom sla je niet gewoon elke maand meteen de factuur op?

Zit je nu bij (groot) zakelijk dan misschien de zakelijke versie van MijnKPN. Zie http://kpn.com/zakelijk .


Hallo @KeesvV87 via MijnKPN via de app moet je ze nog wel kunnen zien, MijnKPN via de website gaat minder ver terug.

Succes.

 


Hallo @KeesvV87 

Via de factuur pagina van MijnKPN (website) kan je inderdaad maar tot 12 maanden terug komen.

Maar via de MijnKPN app voor Android & iOS (telefoon en tablet) kom je tot 20 maanden terug.

Kijk eens of het daarmee lukt.


Heb je de missende factuur kunnen opvragen of downloaden via MijnKPN, @KeesvV87? Als je nog hulp nodig hebt, dan lees ik dat graag!