Skip to main content

Ik zoek een goedkoper abonnement, ik moet bezuinigen. Ik gebruik b.v. geen wifi. Ik heb een alles-in-1 abonnement. Kosten 78,95 per maand. Ik denk erover om over te stappen. Wie kan mij adviseren? Mvg Ruud.

Hallo @ruud roeland 

 

Misschien is het dan voordeliger om over te stappen naar een KPN Hussel pakket, dan kan je zelf kiezen welke opties je wilt hebben.

Het goedkoopste abonnement is alleen internet voor € 44. WiFi zit er altijd bij, daar kan je dus niet op besparen.
Wil je ook TV, dan kun je voor tien euro extra klaar zijn. Dan wordt het € 54 voor 1 TV ontvanger zonder opnemen pakket.
Als je ook nog vaste telefonie wilt kost dat € 2 extra.

Je kan dit zelf aanpassen via Mijn KPN of via de klantenservice door morgen vanaf 8.00 met 0800-0402 te bellen. 

Hieronder staan de mogelijkheden van de abonnementen op basis van KPN Hussel:   

 


Dag GeSp, bedankt voor uw reactie! Ik wist niet dat er zoiets als een Hussel pakket bestond. Ik ga er naar kijken. Groet, Ruud.


Waarom betalen wij al jaren het volledig bedrag, terwijl je elke x gaat veranderen je van kpn een tablet een tv en €5 aan een kaartje cadeau krijgt????? Dat moeten wij ook maar eens gaan doen  !!  Gaat niet alleen over kpn , maar geld voor alle providers!


Waarom betalen wij al jaren het volledig bedrag, terwijl je elke x gaat veranderen je van kpn een tablet een tv en €5 aan een kaartje cadeau krijgt????? Dat moeten wij ook maar eens gaan doen  !!  Gaat niet alleen over kpn , maar geld voor alle providers!

Ga dat inderdaad maar eens doen. Dan komt u er vanzelf achter dat het veel mooier lijkt dan dat het is.