Skip to main content

Ik zou het eerste jaar voor een vast bedrag per maand Interbet en Telefoon krijge. Nu woerdt het masndbedrsg toch weer verhoogd.

Daar ben ik het niet mee eens.

Ger 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 
 

Haal s.v.p. zo spoedig mogelijk je NAW gegevens weg @pa0ggy , dit is een openbaar forum.

Klik op de drie … rechts onderin.

 


Wat is je afgesproken bedrag en wat moet je betalen???

Ben je pas klant geworden, dan kan het zijn dat je een stukje met ingang van abo betaalt tot aan de 1e factuurdatum en op de factuurdatum in het voren je abo betaalt voor de nieuwe maand @pa0ggy 

 


Het afgesroken bedrag was € 61,99 per maand gedurende het eerste jaar.

Nu wordt het maandbedrag toch weer verhoogd nasr € 63,60 per maand.

Hoe kan dat?

Ger Gleijm

Pa0ggy

 


Het afgesroken bedrag was € 61,99 per maand gedurende het eerste jaar.

Nu wordt het maandbedrag toch weer verhoogd nasr € 63,60 per maand.

Hoe kan dat?

Dat is gewoon de inflatiecorrectie. Die krijgt iedereen. 


Dat is de inflatiecorrectie. Die krijg je wel. Je bent voor 1 april met je abonnement gestart.

https://www.kpn.com/service/internet2024

 


Dus toch weer een verhoging, terwijl er een vast bedrag was afgesproken.


Bedrijven mogen de gestegen kosten doorberekenen met de prijsindexatie van het jaar daarvoor. Ik ken geen bedrijf die dat niet doet.

Wees blij. Vorig jaar kregen we 8,5 % om de oren. Nu maar 3,8 %. Berekend over internet en tv. Niet over de vaste telefoon. 


Dus toch weer een verhoging, terwijl er een vast bedrag was afgesproken.

In de voorwaarden staat gewoon dat KPN ieder jaar een prijsaanpassing mag doen. En dat doet KPN dus ook ieder jaar. Wat u ook afspreekt. 


Hallo @pa0ggy, ik zie dat de KPN community jouw vraag al heeft voorzien van een antwoord. Het gaat inderdaad om de verhoging door de inflatiecorrectie die per 1 juli is doorgevoerd. 


Reageer