Skip to main content

Ik heb in mei mijn contract verlengd, het eerste half jaar zou ik 30 euro per maand betalen. 

Dit heb ik nu 1 keer gedaan, en nu moet ik ineens 46 euro per maand gaan betalen.Dus niks een half jaar.

Tot 2 maal een belafspraak gemaakt, maar word niet terug gebeld. 

Erg vervelend en slecht voor het vertrouwen in kpn.

Gaat dit om een thuis abonnement? Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? 


We kijken graag mee. Is de periode inderdaad een maand die wordt gefactureerd? Plaats eventueel een foto van de factuur. Wel even de persoonlijke gegevens wegpoetsen. 


Admin: adresgegevens verborgen in screenshot i.v.m. privacy


Hi @P.Aarts, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Ik heb best moeite om het plaatje te lezen die je hebt geplaatst, de resolutie is vrij laag. Zou je die opnieuw willen plaatsen? Zou je ook de factuur willen plaatsen van € 30,-? 

Ik hoor graag van je. 


@Alex van KPN De afbeelding is van formaat 1080x2400, ik heb gecropt

 


Uit de factuur blijkt niet dat u 30 euro zou moeten betalen. U krijgt 15 euro korting. Dat is al heel wat voor een bestaande klant die verlengd. Ik lees op het forum dat de meeste klanten maar 5 of 10 euro krijgen. De overige bedragen die ik zie staan zijn gewoon de normale bedragen die iedereen betaald. 


Admin: adresgegevens verborgen in screenshot i.v.m. privacy

Ben je niet in de war met de kosten voor alleen internet? 

Jouw internetabonnement is in juli 2024 verhoogd van 42,50 naar 44,11 per maand vanwege de gehanteerde inflatiecorrectie van 3,8%.

Twaalf maanden lang krijg je daarop een korting van 10,00.

Daarnaast krijg je ook nog zes maanden een korting op jouw TV-abonnement van 5,00 

Dit is dan een tussenstand van 29,11 per maand 

Er komt echter nog wel 12,50 + 5,00 per maand bij voor de twee TV-ontvangers. 

En zo kom je op 46,61 per maand. 

Na zes maanden wordt dit 51,61 per maand.

En na twaalf maanden wordt dit 61,61 per maand.

 

Al met al heb je een deftige korting bedongen bij de verlenging.  


Reageer