Skip to main content

Beste,

Ik heb deze zomer contact gehad met de klantenservice en daarin is mij beloofd dat ik 6 maanden verhuiskorting zou krijgen en dat ik compensatie zou krijgen voor 6 weken geen internet. Dit laatste zou door jullie geregeld worden aangezien ik online niet de juiste gegevens hierover kon invoeren.

Aangezien ik op de laatste factuur nog steeds geen korting of compensatie zag staan ben ik weer eens gaan bellen. Na een lange wachttijd een medewerker aan de lijn gekregen, die zette me in de wacht,  maar na een tijdje in de wacht te hebben gestaan, kwam ik weer terug in de allereerste wachtrij. Weer lang gewacht, weer mijn verhaal gedaan, dit keer werd ik doorverbonden naar de financiële afdeling, ook hier kwam ik in de wacht en na verloop van tijd werd ik weer uit die wachtrij gegooid en kwam ik weer terecht in de allereerste wachtrij. Kortom, meer dan een uur aan de telefoon gezeten, twee mensen gesproken, maar geen steek verder gekomen. Ik wil graag dat er iemand naar mijn vragen kijkt over verhuiskorting en compensatie voor een “storing” (jullie hadden me gewoon te vroeg af gesloten op het oude adres en dat kon niet meer gerepareerd worden) en daarover teruggebeld worden. 

Alvast bedankt en vriendelijke groeten

Dag @AJS81 een moderater gaat hier reageren.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.  De wachttijd is een dag of vier. 


Hoi @AJS81 en welkom op het forum! Niet de bedoeling dat dit zo stroef verloopt, dus goed dat je hier een topic voor aanmaakt. Staan de 6 maanden korting op de bevestiging die je voor de verhuizing hebt ontvangen? Zo ja, dan zou dit actief moeten worden zodra het abonnement actief is op je nieuwe adres. Zo niet, dan wordt het lastig om dit in orde te maken en kan ik niet garanderen dat dit me lukt. Mocht het inmiddels telefonisch nog niet gelukt zijn, wil je dan je forumprofiel zo goed mogelijk aanvullen? Dan kan ik op onderzoek uit. 


Nee, ik zou niet eens weten of ik er  verhuisbevestiging heb ontvangen. Maar jullie hebben dit op de website staan. Verder is de vergoeding voor het niet hebben van internet en de verhuiskorting mij mondeling toegezegd. Ik hoefde er niets meer voor te doen, het zou geregeld worden.

Niets gebeurd dus. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of anders laten terugbellen door iemand die dat wel kan, want word een beetje moe van het achter mijn geld aan zitten jagen. Zou niet de bedoeling moeten zijn lijkt me.


Bedankt voor het aanvullen van je profiel en de toelichting! Ik zie zo ook geen bevestiging terug, en gezien de periode zonder diensten zou ik ook zeker verwachten dat je hier abonnementsgeld voor terug krijgt. Ik raad je aan om hiervoor een klacht aan te maken. Dan word je binnen 10 werkdagen teruggebeld en kan mijn collega dit hopelijk allemaal rechtzetten met je. 🙂 


Sorry hoor, maar hoe vaak moet ik mijn verhaal doen voordat ik eindelijk gewoon eens iemand te spreken krijgt die me kan helpen. Mij nu weer een formulier laten invullen terwijl jullie mijn verhaal al kennen vind ik zo klant onvriendelijk. Laat me gewoon door iemand gebeld worden, die dit in orde kan maken. Dat is wel het minste wat jullie kunnen doen na alles wat er gebeurd is!!

 


Als je dit formulier invult word je door iemand gebeld. 🙂 Ik snap dat het niet prettig is om alles nogmaals uit te leggen, maar je kunt hetgeen wat je hier in het topic hebt geplaatst kopiëren en plakken in het formulier. Scheelt een hoop typewerk, en mijn collega is dan op de hoogte van alles als je opgebeld wordt. 


Ja en weer 10 dagen wachten en afwachten of we dan wel bij de juiste persoon belanden.. Het zal mij verbazen..


Heeft u de verhuizing telefonisch doorgegeven of via Mijn KPN.

Ik ben afgelopen augustus zelf verhuist ik heb dit via Mijn KPN aangegeven en netjes via email een bevestiging gekregen ook betreffende de verhuiskorting die 'vanzelf' begon.

Als u geen bevestiging via email hebt ontvangen wordt het mogelijk lastig. Is de verbinding op het nieuwe adres wel op de afgesproken/bevestigde datum in gegaan?

Dat klachten formulier moeten in vullen is zeer vervelend, helaas zal dat nodig zijn omdat de medewerker die uw verhuizing heeft behandeld blijkbaar niks heeft vastgelegd.

U had namelijk via email of per post een bevestiging moeten krijgen. Ik kreeg zelfs via sms een herrinnering van de verhuizing.