Skip to main content

Hallo,

krijg vandaag een mail dat ik de normale prijs ga betalen voor mijn abonnement. ik zie in mijn account dat ESPN bij het voordeelpakket zat van de 1e 6 maanden. Echter voordat wij het nieuwe pakket hebben afgesloten hadden wij onbeperkt gratis toegang tot ESPN. Er is ons gezegd bij het afsluiten van het nieuwe contract dat wij dit zouden behouden. kunt u dat voor mij nakijken aub. ik zie uw reactie graag tegemoet.

Hoi @Smulders1963 

Welkom op het Forum van KPN.

 

Ik begrijp uit u bericht, dat u na het nieuw afgesloten (contractvernieuwing) contract ESPN er gratis bij zou houden, dit is tegen u gezegd tijdens het telefoongesprek met een medewerker van KPN.
Nu krijgt u een e-mail, dat ESPN wordt omgezet naar een betaalde versie en dus niet langer meer gratis binnen u pakket zit.

Bij een contractvernieuwing gaat u akkoord met de algemene voorwaarden van dat moment, en waarbij u gratis diensten in u vorige (oude) pakket kunt gaan verliezen.
Waarschijnlijk heeft u 6 maanden gratis ESPN ontvangen, als een soort van extraatje bij het vernieuwen van het contract, maar dat kan een KPN moderator voor je uitzoeken.
Mocht die afspraak omtrent ESPN inderdaad zijn gemaakt, dan kan een moderator je hierbij helpen en je voorzien van een uitleg.
 

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummer
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren, voordat een moderator je gaat voorzien van antwoord hierop, al kan het soms sneller zijn.