Skip to main content

Afgesproken met klantenservice K P  N   een rekening van Thuis Tel. en Mob. Tel nog niet gerealiseerd . Graag zo spoedig mogelijk. 

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

*Admin: gegevens verwijderd ivm privacy

Hallo @Van Woudenberg, er zou een gezamenlijke factuur opgesteld worden? Zou je iets meer kunnen verduidelijken? Dan ga ik je daarna verder helpen. 


Hallo @Jeroen_dB volgens mij bedoelt @Van Woudenberg dat hij één totaal-factuur behoort te ontvangen van zowel het thuisabo als het mobiele abo.

Normaal gesproken wordt er per abo een aparte factuur gestuurd, ik heb een thuis abo en 2 mobiele abo’s en krijg dus 3 facturen en @Van Woudenberg wil dus al die abo’s op 1 factuur hebben.

 


Hallo @Jeroen_dB volgens mij bedoelt @Van Woudenberg dat hij één totaal-factuur behoort te ontvangen van zowel het thuisabo als het mobiele abo.

Normaal gesproken wordt er per abo een aparte factuur gestuurd, ik heb een thuis abo en 2 mobiele abo’s en krijg dus 3 facturen en @Van Woudenberg wil dus al die abo’s op 1 factuur hebben.

 

Mobiel en Thuis hebben een eigen factuur en samenvoegen zal helaas niet gaan @Van Woudenberg. Je zult dus altijd 2 facturen ontvangen.