Goedemorgen alle.
Ik ben al even klant bij kpn en zie nu de gaming actie met een console naar keuze.
kunnen wij als bestaande klant hier ook gebruik van maken of staat er voor bestaande klanten niks te wachten?!
Goedemorgen alle.
Ik ben al even klant bij kpn en zie nu de gaming actie met een console naar keuze.
kunnen wij als bestaande klant hier ook gebruik van maken of staat er voor bestaande klanten niks te wachten?!
Hoi, nee, je kunt er geen gebruik van maken als bestaande klant. Dit lees je allemaal zelf terug in de bijbehorende actievoorwaarden.
Fijne zaterdag!
Hoi, nee, je kunt er geen gebruik van maken als bestaande klant. Dit lees je allemaal zelf terug in de bijbehorende actievoorwaarden.
Fijne zaterdag!
Dus als bestaande klant staat er niks tegenover?
Schandalig zeg!!
Toch maar eens kijken bij ziggo die hebben nu ook zo’n mooie actie!
Nee, nogmaals, lees zélf ook de actievoorwaarden! Verdiep je er eens in. Daar wordt precies aangegeven waar je aan moet voldoen om in aanmerking te komen voor deze actie.
Succes dan maar bij Ziggo. Het is wat het is.
Nee, nogmaals, lees zélf ook de actievoorwaarden! Verdiep je er eens in. Daar wordt precies aangegeven waar je aan moet voldoen om in aanmerking te komen voor deze actie.
Kan je ook normaal reageeren of niet? Ben je hier alleen om een ander de les te lezen?
Misschien een tip voor kpn om te zorgen dat er voor bestaande klanten meer tegenover staat dan wat extra mb’s of een bezoekje aan het museum!!!
Kan je ook normaal reageeren of niet? Ben je hier alleen om een ander de les te lezen?
Misschien een tip voor kpn om te zorgen dat er voor bestaande klanten meer tegenover staat dan wat extra mb’s of een bezoekje aan het museum!!!
Wat doe je zelf dan? Nu lees jij mij de les. Ik reageer normaal en zeg niets raars. Geef gewoon mijn mening. Daarnaast ben ik géén KPN-medewerker, maar gewoon een KPN-klant. Net als dat jij bent.
Wat voor een reactie wil je horen dan? Dat het schandalig is? Nee, ik vind van niet.
Neem simpelweg de actievoorwaarden door. Is gewoon een tip, niets meer en niets minder.
Wat doe je zelf dan? Nu lees jij mij de les. Ik reageer normaal en zeg niets raars. Daarnaast ben ik géén KPN-medewerker, maar gewoon een KPN-klant. Net als dat jij bent.
Neem simpelweg de actievoorwaarden door. Is gewoon een tip, niets meer en niets minder.
Ik vraag of je normaal kan reageeren dat een vraag dus ik probeer je niet de les te lezen!
vaak staat er wel wat tegen over namelijk!
Dan bel je nu zelf met de klantenservice van KPN via 0800-0402. En vraag wat mogelijk is. Niet geschoten is altijd mis. Onderneem dus actie. Via het forum zal niemand iets voor jou kunnen regelen.
Succes!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.