Skip to main content

Goedemiddag, ik zou ook graag de oude facturen willen ontvangen voor de periode 2015-2020.

(Snap overigens niet dat ze niet standaard beschikbaar zijn.)

Alvast bedankt.



Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt oorspronkelijke topic]

Welkom op het forum @Inktvis! Ik heb de facturen tot mei 2018 terug kunnen vinden voor je. Ik heb deze verspreid over 3 mails naar je verzonden. De mails die in je MijnKPN terug te vinden zijn heb ik niet gestuurd. Ik zou je willen vragen deze zelf uit de MijnKPN te downloaden. 


Bram, bedankt voor je hulp. Het is alleen onduidelijk waarom je maar facturen tot medio 2018 terug hebt kunnen vinden. Zijn mogelijk de andere facturen niet toegankelijk?

Een ondernemer (dus ook KPN) dient haar administratie, dus inclusief de inkomende- en uitgaande facturen 7 jaar te bewaren.

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/brochures_en_publicaties/uw_geautomatiseerde_administratie_en_de_fiscale_bewaarplicht


@Inktvis ik heb binnen onze systemen gezocht op basis van klantnummer. Zou het kunnen zijn dat je een wijziging hebt gehad waarbij je een ander klantnummer hebt gekregen rond die tijd? Bijvoorbeeld een verhuizing waarbij gekozen is een nieuw abonnement af te sluiten op het nieuwe adres in plaats van een abonnement mee te verhuizen? Of heb je bijvoorbeeld een contract van iemand overgenomen? Mocht dit zo zijn zou je dan kunnen kijken of je het oude klantnummer nog kan vinden? Zo niet dan heb ik niet direct een reden hiervoor. Alles dat ik heb kunnen vinden heb je uiteraard van me ontvangen in de mail.Â