Skip to main content

beste KPN, ik heb op 3-7-2024 een mail ontvangen met daarin de mededeling dat de internet snelheid van 200 Mbit/s naar 1 Gbit/s verhoogd wordt als kadootje.

op mijn factuur wordt ik € 12, 99 belast voor sneller internet

 

kunnen jullie dit aub crediteren en zorgen dat dit correct verwerkt wordt?

De kosten van 200 naar 1000 waren altijd maar ongeveer €2,50 @TjeuB 

Maar jij zou dus niets hoeven te betalen?

Kun je blad 2 van de factuur eens uploaden, zodat we mee kunnen kijken voor een oplossing.

filter wel even je persoonlijke gegevens eruit.


Blad 2 van 3

Factuurdatum 28 juli 2024

Factuurkenmerk xxxxxxxxxxxxxx

KPN B.V., Wilhelminakade 123, 3072 AP, Rotterdam, KvK nummer 27124701, NL009292056B01

Overzicht TV, Internet & Bellen Abonnement Periode 28 jul t/m 27 aug

Alles-in-1 Premium 104,42

Extra telefoonnummer 2,50

Vast telefoonnummer 2,00

Sneller Internet tot 1 Gbit/s 12,99

121,91 Verbruik Periode t/m 27 jul

Gesprekken Telefoonnummer xxxxxxxxxx

Bellen binnen Nederland - 0,00

Gratis producten

Abonnement Periode 28 jul t/m 27 aug

BelOnbeperkt Altijd -

HD tv-ontvanger -

Pluspakket -

ESPN Compleet -

Opnemen Pakket -

F-Secure 5 apparaten -

Spotify Premium. - 0,00

Totaal incl. btw 121,91


Je hebt een heel oud abonnement, daar weet ik niets van.

Dat kan misschien een stuk goedkoper met het huidige TV+abonnement.

Daar weten andere forumleden meer van @TjeuB , wacht hun reactie even af s.v.p.

 


daar gaat het niet om, gaat om feit dat KPN me € 12,99 laat betalen voor iets wat ik “kado” krijg

als ik bel kunnen ze de mail met “kadootje” niet zien/vinden, maar heb m gewoon in mn inbox

abo is idd al “oud” ben gewoon vrij om te gaan waar ik wil..maar hier word ik misselijk van..dit soort acties

sigaar uit eigen doos heet dat

krijg als alternatief een nieuw abo aangeboden met lagere prijs, maar dan zit ik jaar vast.

goed bedoelt van deze persoon, maar niet ok qua oplossing...


Heeft u die 1 gbit in MijnKPN zelf geactiveerd? 


ja, dat klopt, en paar dagen later kreeg ik de mail met kadootje, dacht dat de 1 gevolg was van de ander


ja, dat klopt, en paar dagen later kreeg ik de mail met kadootje, dacht dat de 1 gevolg was van de ander

Nee. Dat was niet zo. U krijgt nu het kadootje ook niet meer. Zulk soort kadootjes zijn alleen voor klanten die jaren lang niets aan hun abonnement veranderd hebben. Met uw wijziging valt u nu dus niet meer in die doelgroep. 


Hallo @TjeuB ,

Toch is het voor jou mogelijk zinvol om te verlengen. Want jij betaalt wel heel veel voor jouw abonnement.In onderstaand schema kun je de huidige prijzen terugvinden. Het zal mij niets verbazen als je bijna twintig euro per maand goedkoper uit kan zijn op basis van de huidige voorwaarden. 

 

Dat kan door jouw abonnement te verlengen indien je nu contractvrij bent. 

Dat kan ook telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

Je gaat dan inderdaad de lagere prijzen betalen die momenteel gangbaar zijn. 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

 


dank voor de info, maar ik wil helemaal geen nieuw vast contract voor minimaal 1 jaar.

ik vroeg sneller internet, kreeg mail dat ik als vaste klant dit gratis kreeg...”kadootje van KPN “ maar wordt wel 12,99 belast

om hier van af te komen moet ik maar vast contract nemen van een jaar...das toch aparte gang van zaken

vast contract rond de 102,- p/m en indien ik “gewoon” krijg wat voorgesteld 108,- per maand zonder contract..

zie contract dan niet echt als win situatie...meer in de trent van “doe maar dan ben ik van dat gezeur af” oplossing.


zie contract dan niet echt als win situatie…

U niet. Maar KPN wel. KPN is degene die bepaalt wat ze aanbieden. U heeft het alleen maar te accepteren of af te wijzen.


dank voor de info, maar ik wil helemaal geen nieuw vast contract voor minimaal 1 jaar.

ik vroeg sneller internet, kreeg mail dat ik als vaste klant dit gratis kreeg...”kadootje van KPN “ maar wordt wel 12,99 belast

om hier van af te komen moet ik maar vast contract nemen van een jaar...das toch aparte gang van zaken

vast contract rond de 102,- p/m en indien ik “gewoon” krijg wat voorgesteld 108,- per maand zonder contract..

zie contract dan niet echt als win situatie...meer in de trent van “doe maar dan ben ik van dat gezeur af” oplossing.

Er is ook een optie maandelijks opzeggen. Check het plaatje in mijn eerdere reactie.


Hallo @TjeuB, welkom op de KPN community. Ik ben bang dat ik slecht nieuws heb over de actie. Doordat jij het zelf hebt aangezet en daarna die e-mail hebt ontvangen geldt nu de korting nu niet. Mooier kan ik het helaas niet maken. 


Hallo @TjeuB, welkom op de KPN community. Ik ben bang dat ik slecht nieuws heb over de actie. Doordat jij het zelf hebt aangezet en daarna die e-mail hebt ontvangen geldt nu de korting nu niet. Mooier kan ik het helaas niet maken. 

Je zou dat best mooier kunnen maken maar je wil (of mag) dat niet.

Het is natuurlijk best raar dat KPN bereid was 1Gbps “gratis weg te geven” (mailtje met aanbieding) maar dat die aanbieding nu ineens niet meer geldt omdat de abonnee net zelf die hogere snelheid al aangezet heeft. Persoonlijk vind ik het niet echt getuigen van klantbinding door nu ineens star vast te houden dat die korting niet geldig is.


Hallo @TjeuB, welkom op de KPN community. Ik ben bang dat ik slecht nieuws heb over de actie. Doordat jij het zelf hebt aangezet en daarna die e-mail hebt ontvangen geldt nu de korting nu niet. Mooier kan ik het helaas niet maken. 

hi Jeroen, ik geef 100 euro kado aan de eerste medewerker van KPN die een verlossend antwoord heeft op mijn vraag / klacht

aangezien jij al geantwoord hebt voordat ik de bonus activeerde krijg je m helaas niet...ik kan het niet mooier maken.

wellicht doet KPN hetzelfde met je vakantiegeld of kerstpakket.

#sigaaruiteigendoos


Hallo @TjeuB ,

Pas via MijnKPN de snelheid weer terug aan naar 200 Mbit/s. De kans bestaat dan dat ze jou er over een tijdje opnieuw uitpikken. 
 

Ik ben geen medewerker van KPN, dus kom ik niet in aanmerking voor die bonus. Maar als suggestie wil ik jou deze tip geven voor een gift: 

https://www.dierenbescherming.nl/dierenambulance/zuidoost-drenthe/steun-ons


Reageer