Skip to main content

Hallo, 

 

Ik heb afgelopen vrijdag contact gehad met een medewerker van de klantenservice van kpn of dat ik mijn betaaldatum kon aanpassen naar de 27e dit heeft ze toegewezen, nu krijg ik een email dat ik morgen word geblokeerd??

@janny17  Voor een snelle reactie kun je bellen 0800-0402 en aangeven dat je een medewerker wilt spreken 

Laat je hier even weten wat de uitkomst is


Hallo @janny17 en vraag dan even naar de afdeling Collections.

 


Hi @janny17, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van de mail die je kreeg.  Ik zie dat @jimny en @JanD je al de goede kant op gewezen hebben. Onze collega's van afdeling Collections bij de klantenservice kunnen voor je nakijken wat er is gebeurd en helpen je verder. 


Het wijzigen van betaaldatums gaat voor zover mij bekend altijd in vanaf de volgende ‘nieuwe’ factuur, wanneer je het aanvraagt voor een al bestaande factuur moet je in principe aangeven dat je een uitgestelde betaling wilt. In dat geval kun je vaak iets later betalen.

Wanneer je dit laatste niet aangeeft dan wordt de betaaldatum voor toekomstige facturen aangepast maar heb je dus nog geen afspraak of regeling voor de al opgemaakte factuur die je dan nog gewoon binnen de genoemde betaaldatum, dient te betalen.

In dit geval geldt dus inderdaad, 0800-0402 → Collections en aangeven dat je een uitstel wenst, dan kan je over een week gewoon de betaling verrichten.