Skip to main content

Het is nu 4 januari bij het afsluiten van het kpn alles in een is mij verteld door de kpn adviseur die bij mij thuis was dat ik ook 2 WiFi versterkers kreeg maar tot op heden nog niets gezien of gehoord sinds 3 januari ben ik aangesloten op het glasvezel net van kpn maar de WiFi is boven zeer slecht 👎🏾 wat kan ik nog verwachten van kpn ?

Ongeveer 2 weken na activatie van je abonnement moet je je cadeau kunnen verwachten @Daisy2023 


Je ontvangt ze inderdaad doorgaans binnen twee weken na activatie van je abonnement Daisy. Ze staan wel op de orderbevestiging toch die je hebt ontvangen? Ander kun je altijd even contact zoeken met Sidekix. Zie daarover ook:

 


Hallo ik ben sinds 3 januari aangesloten bij kpn glasvezel wel het installatie pakket gekregen 

krijg ik dan over 2 weken de WiFi versterkers ?


Wat is sidekix ?


Sidekix is de firma die verantwoordelijk is voor het afhandelen van de te versturen cadeaus aan nieuwe klanten. Nieuwe klanten krijgen in de regel ongeveer 14 (werk)dagen na activatie cadeau thuisgestuurd @Daisy2023 


Ok bedankt ik wacht het af 👍🏻


Kpn belooft van alles maar zo gouw je hebt toegehapt zijn ze niet thuis had je maar naar je bestelling moeten kijken ze zeg gewoon we kunnen er niets meer aandoen maar je kan de wifi punten wel met korting kopen terwijl ze mij door de jonge man zijn belooft dat ze er bij zitten je wordt gewoon bedonderd MET korting 70 euro????


Heb je dan al wel contact gehad met Sidekix Daisy? Ze stonden dus niet op de bevestiging in kwestie die je bij het bestellen hebt gekregen. Ik vrees dat ik daar via het forum ook geen invloed op heb helaas 😞


Hallo Remco eindelijk iemand die het begrijpt ze zullen inderdaad niet op de bon hebben gestaan maar waarom zegt die verkoper van kpn dat ik 2 WiFi versterkers krijg en dat de zyxel versterkers die ik nog hebt van mijn vorige provider het gewoon doen met het kpn modem maar dat laatste is niet zo ik ben 75 en gerust wel handig maar ik ben teleurgesteld in de jongeman die mij dat glasvezel abonnement heeft verkocht 

ik stop nu met het reageren op het forum want jij kan er niets aan doen .


Nu heb ik toch nog een vraag de eerst week had ik een snelheid ven rond de 1 gigabit maar nu rond de 500 mb waar ligt dat nu aan ?


Ik denk dat je die vraag beter in een eigen topic kan stellen @Slechte , ipv iemand’s topic te kapen.
Of ga verder in jouw lopende topic → (hier)