Skip to main content

op 1 juni 2022 pakket met 3 tv adapters  teruggezonden aan KPN via antwoordnummer 10119 24VB Alphen aan den Rijn (track&trace-code 3SLFVZ661608521. Dit pakket is aan KPN overgedragen op 3 juni 3.00 uur. Het pakket vertegenwoordigd een bedrag van € 115.00. Ik heb het pakket met een begeleidende brief verzonden. In deze brief heb ik gevraagd om het terug te ontvangen bedrag te verrekenen met een maandnota. Tot op heden heb ik geen reactie van KPN ontvangen. Vele malen bij de KPN winkel in Sneek geweest. Ook via deze winkel is een klacht bij KPN ingediend. Vraag mag ik een reactie van KPN ontvangen.

Admin: afgesplitst van originele topic

Goedemiddag @CaJaJo en welkom hier op ons forum.

Dat duurt natuurlijk veel te lang dus goed dat je daar ook via deze weg melding van maakt. Ik duik hier graag verder voor je in om te kijken wat hier nu precies aan de hand is en waarom het zo lang duurt. Zou jij voor mij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar verder kijken. Ik hoor graag weer van je!


forumprofiel ingevuld


ik wacht op verder afdoening door de kpn…..van mijn ingediende klacht over het nog te ontvangen bedrag van € 115,00 wegens een retourzending van 3 adapters


Hoi @CaJaJo en bedankt voor het invullen van je profiel.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er voor de komende factuur een credit is aangemaakt. Het bedrag wat je in mei voor deze apparatuur hebt betaald, zal op de komende factuur weer in mindering worden gebracht. Wacht deze  factuur even af en mocht je tegen die tijd toch nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je!