Skip to main content

Goededag, ik heb op 22 december een bestelling geplaatst voor een nieuwe internet en tv abonnement maar helaas nog geen definitieve bevestiging gehad. Ik kan dan ook geen status opzoeken. ik zou graag asap willen weten of alles goed gaat en of de aangevraagde installatiedatum van 8 januari gehaald gaat worden? Aangezien ik vanaf 1 januari helemaal geen internet meer heb zou ik die datum liever nog iets eerder zien of wellicht is er een andere oplossing om in de tussentijd iets te hebben om online te kunnen zijn voor mijn werk en mijn kinderen voor hun studie?

Hallo @JeffreyS1975 ,

Het snelste is om dan nu meteen te bellen met 0800-0402. Daar kunnen ze de bestelstatus zien. En mogelijk de bestelling een schopje geven….. 

 


Hallo @JeffreyS1975 ,

Het snelste is om dan nu meteen te bellen met 0800-0402. Daar kunnen ze de bestelstatus zien. En mogelijk de bestelling een schopje geven….. 

 

Al geprobeerd eergisteren maar ze zien wel een bestelling maar die was nog niet verwerkt en tot die tijd kunnen ze daar niets en ik moest maar afwachten tot volgende week maar gezien de urgentie en dat ik per 1 januari helemaal niets meer heb hoop ik dat via het forum geholpen kan worden.


Hallo @JeffreyS1975 ,

Het snelste is om dan nu meteen te bellen met 0800-0402. Daar kunnen ze de bestelstatus zien. En mogelijk de bestelling een schopje geven….. 

 

Al geprobeerd eergisteren 

We zijn nu twee dagen verder. Ik zou het gewoon nog een keer proberen. Hier op het forum wordt je niet direct geholpen door een KPN-medewerker. Bovendien kunnen de moderators niets meer zien dan de medewerkers van de telefonische klantenservice. 


Hallo @JeffreyS1975 ,

Het snelste is om dan nu meteen te bellen met 0800-0402. Daar kunnen ze de bestelstatus zien. En mogelijk de bestelling een schopje geven….. 

 

Al geprobeerd eergisteren 

We zijn nu twee dagen verder. Ik zou het gewoon nog een keer proberen. Hier op het forum wordt je niet direct geholpen door een KPN-medewerker. Bovendien kunnen de moderators niets meer zien dan de medewerkers van de telefonische klantenservice. 

Gebeld en bestelling was verdwenen, dus nu is er een nieuwe bestelling geplaatst en een noodpakker word er opgestuurd.


Mooi zo. Fijn dat het nu geregeld is. Ik vermoedde al zoiets. Dit was gisteren bij iemand anders ook gebeurd.Â