Skip to main content

Beste Kpn,

Op 14-8-2023 heb ik via de mail netjes mijn abonnement voor internet en tv stopgezet, wegens een verhuizing. Nu werd ik door jullie na 14 dagen gebeld dat de opzegging niet compleet zou zijn vanwege een “verhuisakte”. Dit is natuurlijk al erg vreemd gezien ik het abonnement stopzet en niet mee verhuis. Maar goed ik kon de akte mailen zodra ik deze zou hebben, eventuele extra kosten doordat het abonnement doorloopt zouden verrekend worden. Ik het verhuisbericht van de gemeente gemaild, inmiddels meer dan 14 dagen verstreken na de bevestigingsmail van jullie en nog steeds niks gehoord. Ik besluit zelf maar contact op te nemen, de mevrouw aan de telefoon geeft ook toe dat die verhuisakte onzin bleek te zijn en ik dus door jullie aan het lijntje ben gehouden. Zij ging het abonnement die dag direct stopzetten en de extra kosten van weer een maand opzegtermijn zou ik later weer terug krijgen.

Nu kreeg mijn vader bericht dat zijn thuis abonnement stopgezet was (Verhuisde terug naar mijn ouders). Wij direct weer de klantenservice gebeld, ene Cloe zo uit mijn hoofd stond ons te woord. Zij heeft netjes het abonnement van mijn ouders weer aangezet en mijn abonnement liep ondertussen lekker door! Na veel overleg tussen haar en haar collega’s zou ze mij de volgende dag terugbellen, gezien er bij de crediteuren niemand aanwezig meer zou zijn.
De volgende dag netjes het telefoontje van haar gekregen.

Zij had overlegt en geregeld dat mijn abonnement waar ik 14-8-23 al over gemaild had. Nu per direct 18-10-23 zonder enige vorm van een opzegtermijn opgezegd was. De creditering voor de extra maanden wordt netjes betaald en ik denk van de ellende af te zijn.

Tot ik nog eens in mijnkpn app kijk en een onbetaalde factuur voor de maand November heb ontvangen. Hierover weer met de klantenservice contact opgenomen. Nu kon deze medewerkster opeens geen gegevens en andere zaken van de opzegging terugvinden!! De onvriendelijke medewerkster wil niks van mij aannemen en zegt doodleuk dat er weer een maand opzegtermijn is vanaf 18-10-23. Hierdoor moet ik volgens haar de maand november dus gewoon betalen!?!?!?

Hoi @Jessahh, welkom op ons forum!
Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen met vragen.

Met inhoudelijke vragen als deze, waar de klantenservice bij nodig is kun je het beste toch even met ons bellen op 0800-0402