Skip to main content

Ik heb een nieuwe iPhone13 in de winkel gekocht en gelijk betaald. Nu hebben jullie vorige hetzelfde bedrag van mijn rekening geïncasseerd. Nadat ik had gemaild en 2x met jullie klantenservice had gebeld werd mij geadviseerd om het bedrag te storneren, ‘dit was de snelste oplossing’.. en ik moest maar even bij de winkel langsgaan om het verder te regelen. Het storneren heb ik gedaan maar om nu apart naar de winkel te gaan in dit digitale tijdperk gaat mij te ver en vind ik ook niet klantvriendelijk. Wat kan KPN digitaal voor mij betekenen?

 

*admin: afgesplitst

Welkom op het forum @JuudSt! Telefoons zijn volgens mij al duur genoeg zonder ze 2 keer te moeten betalen. Klopt het wel dat je nu het bedrag 1 keer betaald hebt?

Heb je de telefoon los gekocht of in combinatie met een abonnement? Als de telefoon los gekocht is zonder abonnement dan kan ik op afstand helaas niet helpen. En is het voor de afhandeling nodig om naar de winkel terug te gaan.

Als je het telefoontoestel in combinatie met een abonnement hebt gekocht laat het dan hier weten.