Skip to main content

SuperWifi is in rekening gebracht, terwijl ik dit niet heb besteld en het toch op de factuur staat.

Ik heb het SuperWifi-punt nooit ontvangen en heb het dus ook niet in mijn bezit.

De reden dat ik hier nu pas na 4 à 5 maanden over klaag, terwijl ik elke maand €2,50 heb betaald, is dat ik mijn facturen alleen de eerste keer heb gecontroleerd. Het bedrag was elke maand ongeveer hetzelfde, dus ik ging ervan uit dat de factuur correct was.

Ik ontvang graag informatie over hoe dit opgelost kan worden.

@Barua vul je forumprofiel aan met je adres,naam en je klantnummer in dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.


Het staat nu vermeld. Als het makkelijker is om dit telefonisch te bespreken, is dat geen probleem. In dat geval neem ik later deze week contact op met KPN voor uitleg over waarom het SuperWifi-punt in rekening is gebracht, terwijl ik het niet in mijn bezit heb. Mocht dit hier opgelost kunnen worden, is dat natuurlijk ook prima.


Het staat nu vermeld. Als het makkelijker is om dit telefonisch te bespreken, is dat geen probleem. In dat geval neem ik later deze week contact op met KPN voor uitleg over waarom het SuperWifi-punt in rekening is gebracht, terwijl ik het niet in mijn bezit heb. Mocht dit hier opgelost kunnen worden, is dat natuurlijk ook prima.

@Barua als je liever de klantenservice belt op het nummer 0800-0402  en aangeven dat je medewerker wilt spreken,, laat de afloop hier even weten. Ze zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.


Hi @Barua, welkom op onze community. 

Wat onaangenaam dat dit zomaar in rekening is gebracht als je zelf niets hebt besteld. Is het gelukt om met ons te bellen en om te achterhalen waar dit door komt? 

Ik hoor graag van je. 


Ik heb mijn wifi-punt binnen de wettelijke termijn van 14 dagen retour gestuurd voor ontbinding van de aankoop. Helaas heb ik de afgelopen maanden door drukte niet meer naar de afhandeling hiervan gekeken. Het gaat gelukkig om een klein bedrag, maar ik heb nooit een ontvangstbevestiging van KPN ontvangen.

Vandaag heb ik echter een doos ontvangen met het verzoek om het wifi-punt terug te sturen, terwijl ik dit al in april 2024 heb gedaan. Ik ga op zoek naar het verzendbewijs, maar ik zou graag willen dat iemand bij KPN in het systeem controleert of het wifi-punt inmiddels is ontvangen. Het feit dat ik nu een retourdoos heb ontvangen, suggereert dat dit misschien niet het geval is. Ik ontvang graag een update over de status van het wifi-punt.


Dan kan ik nakijken, ik heb echter wel een 3S-nummer nodig om te kijken waar het pakket is. Als je die zou willen opzoeken, graag. 


Ik heb het net kunnen vinden. 

3SLFVZ127801958

Verzonden op 12-04-2024 09:16

 


Ik heb het net kunnen vinden. 

3SLFVZ127801958

Verzonden op 12-04-2024 09:16

 

Dankjewel. Ik heb dit voor je verwerkt. Het kan zijn dat je nog een melding en herinnering krijgt, dit gaat automatisch maar je mag het in dit geval negeren. Het komt in orde. 


Reageer