Skip to main content

Hoi, 

Ik heb een hele lange tijd geleden mijn abonnement opgezegd van kpn thuis, per 25-7-2023. Dit is nooit goed verwerkt. Zelf heb ik een bewijs van de opzegging en de dag nadat ik het heb ingevoerd ben ik nog gebeld door een medewerker om het te bevestigen. 

De incassos bleven maar doorgaan, twerwijl ik na de opzegging al 2x had gebeld om dit recht te trekken, elke keer werd er beloofd dat dit recht gezet zou worden. De incassos bleven wederom doorgaan. 

Ik heb elke keer gestorneerd, hehalve een keer in september, deze was mij ontglipt. 

Nu is het eindelijk opgezegd sinds januari maar er staat nu nog dat ik oktober en november niet betaald heb, mijn bedrag wat ik te veel betaald heb (de ontglipte incasso) is nog niet teruggestort. 

Ik ben sinds 1 januari 2024 geemigreerd en kan ook geen telefonisch contact meer opnemen. Ik kan dit er niet bij hebben! Ik wil dat dit een keer rechtgetrokken wordt en ik wil mijn geld van september terug! 

Goedemorgen @Erna1986 en welkom hier op ons forum :)

Het lijkt erop dat jouw opzegging niet goed is verwerkt dus goed dat je aan de bel trekt, ik duik hier graag dieper in. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar verder kijken hoe en wat. Hoor graag weer van je!


Hoi Jan, 

Bedankt voor je reactie. Ik heb het ingevuld.

Goedemorgen @Erna1986 en welkom hier op ons forum :)

Het lijkt erop dat jouw opzegging niet goed is verwerkt dus goed dat je aan de bel trekt, ik duik hier graag dieper in. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar verder kijken hoe en wat. Hoor graag weer van je!

 


Hoi Jan, 

Bedankt voor je reactie. Ik heb het ingevuld.

Goedemorgen @Erna1986 en welkom hier op ons forum :)

Het lijkt erop dat jouw opzegging niet goed is verwerkt dus goed dat je aan de bel trekt, ik duik hier graag dieper in. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar verder kijken hoe en wat. Hoor graag weer van je!

 

Dankjewel @Erna1986!
Ik stuur je zo even een PB omdat het om een nogal specifieke situatie gaat!


Reageer