Skip to main content

in mijn overzicht zie ik een 0970 nummer

wil een KPN medewerker on line spreken

ben buiten europa - kan niet bellen - te duur

Hoi @Hoedemaker HGJ 

Als Nederlandse provider is KPN bereikbaar via 0800-0402 in Nederland en via 00 31 6 12001200 daarbuiten.

Als het niet mogelijk en/of gewenst is om te bellen, gebruik dan een van de social media kanalen naar KPN Webcare  (Facebook X).

Heb geen Face book - wel WhatsApp

begrijp niet waarom KPN niet on line bereikbaar is

Hallo @Hoedemaker HGJ een 097- nummer behoort uitsluitend in een toestel gebruikt te worden dat niet voor bellen geschikt is, bijvoorbeeld een mifirouter. 

Net zoals een 06-mummer uitsluitend in een toestel gebruikt mag worden waarmee je kunt bellen en mag je dus niet gebruiken in een mifirouter bijvoorbeeld.

KPN medewerkers (moderators) zijn ook hier aanwezig. Zet je gegevens in jouw community profiel, gebruik de velden (Privé), alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. Mogelijk kunnen zij helpen.

Een reactie kan enkele dagen duren, de topics worden in tijdvolgorde opgepakt.

Dit is een vreemd nummer dat opeens in mijn persoonlijk overzicht verschijnt.

Ik ben bang dat er fraude wordt gepleegd en wil daarom met KPN spreken

...een 097- nummer behoort uitsluitend in een toestel gebruikt te worden dat niet voor bellen geschikt is, bijvoorbeeld een mifirouter. 

Dat is niet zo, een 0970 nummer mag best gebruikt worden om mee te bellen. De enige beperking is dat een 06 nummer niet gebruikt mag worden in andere apparaten dan mobiele telefoons.

Bron

Dit is een vreemd nummer dat opeens in mijn persoonlijk overzicht verschijnt.

Ik ben bang dat er fraude wordt gepleegd en wil daarom met KPN spreken

Wat bedoel je met "jouw persoonlijke overzicht"?

Ben je door een 0970 nummer gebeld?

MijnKPN

Daarin staan mijn mobiele nummers en opeens dit vreemde 0970 nummer

Heb je een zakelijk abonnement?

Zo ja, dan heb je ooit een gratis data-only sim gehad met een 0970 nummer.

Die data-only sims worden sinds kort in MijnKPN getoond zodat het mogelijk wordt om MB's te delen.

MijnKPN

Daarin staan mijn mobiele nummers en opeens dit vreemde 0970 nummer

Heb je een extra data sim voor in een tablet ofzo? Dat is dan een 0970 nummer.

Hoi @Hoedemaker HGJ. Welkom op de community! Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het profiel en heb het gelijk even voor je uitgezocht. Het 0970-nummer is al vanaf 04-03-2022 actief en is nu ook zichtbaar in MijnKPN. Het gaat om een Mobiel Internet Instap (1GB) wat maandelijks opzegbaar is. Hier zijn verder geen kosten aan verbonden. Bij het XS4ALL Internet abonnement heb je dit ooit gratis gekregen. 

Geen fraude - geen paniek dus

Veel dank voor de geruststelling 

Toch gek dat dit een vreemd landnummer heeft…….

Toch gek dat dit een vreemd landnummer heeft…….

Hoezo een vreemd landnummer?

0970... nummers zijn net als 06... nummers gewoon nationale nummers. De internationale notatie is resp. +31970... en +316...

Reageer