Skip to main content

hallo

Ik ben nog niet zo lang geleden verhuist en had net een abonnement op mijn ouder adres daar was alles goed. 

op mijn nieuwe adres zie ik in mijn kpn nog steeds mijn oude adres en de wifi manager doet het alleen via mijn ouder adres hij

geeft aan een rood kruisje bij netwerk wijkcentrale en thuismodem de stappen die je dan moet doen heb ik gedaan met als volgt dat ik ook niet op mijn modem in kan loggen met de inloggegevens van de modem zelf 

wat is het probleem 

Hoi @Vanny_1991, welkom op de community. De Wifi manager heeft het juiste adres nodig daarvoor inderdaad. Als je jouw abonnement meeneemt bij een verhuizing wordt het adres ook automatisch aangepast. Het kan zijn dat de verhuizing administratief nog niet helemaal is afgerond. Heb je ons al gebeld (0800-0402) hierover? Dat is de snelste manier om dat na te kijken. Als de verhuizing nog niet is afgerond kan het zijn dat daar een melding voor moet worden aangemaakt.


Ik heb de verhuizing doorgegeven en al naar kpn gebeld iemand moet mij binnen 24 uur terugbellen.

Wand in de app staat mijn oude adres niet.

Maar op de site van mijn kpn staat mijn oude adres nog wel

In beide staat het noeiwe adres ook vermeld. 

Nu doet mijn wifimanager het op beide adressen niet maar ik kreeg ook netwerkfout wijkcentrale en thuismodem 

 


Ergens staat er iets niet goed, dat is dus duidelijk, de vraag is wat. Als er al naar gekeken wordt naar aanleiding van het gesprek dat je hebt gehad is het het beste om dat af te wachten. Het is niet handig om via verschillende wegen naar hetzelfde te kijken, dan is er een kans dat we meer in de weg zitten dan helpen. Aangezien je gebeld hebt en daar wat in gang is gezet is het het beste om dat af te wachten.


Ze hebben mij nog niet gebeld dus ik ga vanmiddag de modem nog een keer een big reset geven wand als het goed is moet dan weer de oude wifinaam van kpn bij verbindingen staan dat was de vorige keer ook niet.

Ik heb de knop ingedrukt met een pincet tot de modem uit ging en opnieuw opstarte maar de wifi die we in hebben gesteld dus de naam en het wachtwoord stonden nog gewoon bij verbindingen in de telefoon en was weer verbonden. 

Nornaal kan dat niet wand terug naar fabrieksinstellingen moet de modem zo zijn of je hem net nieuw hebt.

Ik laat wel weten en wacht nog even af of kpn belt zo niet bel ik morgen maar weer.

Alleen ik werk van 7 tot 15.30 dus ben 16.00 thuis heb ik maar een uur wand het schiet niet op als ik op mijn werk ben als ik iets moet doen van hun wwt vaak het geval is telefonisch 

Groet 


Over het algemeen doet het resetten van het modem niets voor het wijzigen van het adres. Incidenteel kan het zijn dat het modem zich (opnieuw) moet koppelen op het nieuwe adres om de verhuizing af te ronden, maar of dat het is in jouw geval weet ik niet. Als je het modem een reset geeft en je had de netwerknaam ooit aangepast kan het modem de aangepaste naam weer ophalen, dat hoeft niet terug te gaan naar de naam die achterop staat. 

Ik kan me voorstellen dat het lastig is om rond het werk te plannen. Op zaterdag tussen 8 en 5 is de klantenservice ook bereikbaar, dat kan ook een optie zijn.


Reageer