Skip to main content

Klantnummer ***. Ik heb hier reeds 2 maal +40 minuten voor in de wachtrij gezeten op het 0800 nummer. 1 keer werd mij beloofd dat het teveel belastte zou worden teruggestort. De volgende keer dat ik een CREDITERINGSFORMULIER moet invullen. Dit is echter nergens te vinden. 

KPN bevestigt dat het abonnement per 25-5-2022 is beëindigd. De incasso loopt echter gewoon door en alleen nadat deze aan de kant van mijzelf is geblokkeerd stopt de incasso in december 2022. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. 

 

Admin: klantnummer verwijderd en opgeslagen 

Dat is natuurlijk bijzonder frustrerend en uiteraard niet de bedoeling. Ik zou je dan willen adviseren om even tijdens kantooruren te bellen met de afdeling Contracten en Opzeggingen op 0800-0402. 


Goededag,

 

dit heb ik al een aantal keren gedaan !!! Iedere keer ben ik ongeveer 40 min aan de lijn en niemand kan me verder helpen, ze sturen je van het kastje naar de muur. Gisteren kreeg ik advies om te via dit forum te doen maar helaas dat werkt dus ook niet.

het is bijzonder frusterend . Het is onbegrijpelijk dat het me heel veel tijd kost en er niemand is die weet wat te doen.

 

ik wil graag advies voor volgende stap !! Moet ik klacht indienen via formulier of wat of wie kan me helpen dit probleem op te lossen


Als je “opzeggen” inspreekt krijg je een medewerker te spreken als je 0800-0402 inspreekt. Ik heb niet de optie om dit stop te zetten vrees ik. Op deze pagina kun je alles over het klachtenproces lezen.