Skip to main content
Nadat ik mijn abonnement met succes heb stopgezet (ik heb de bevestiging van mijn annulering per e-mail ontvangen), wordt de automatische incassoopdracht nog steeds gebruikt om geld van mijn bankrekening af te trekken.
Ik kan niet voorkomen dat dit doorgaat of vragen om de fout te corrigeren.

Hallo @M Hansen, welkom op het KPN Forum!

Het kan zijn dat de annulering en het incasso elkaar gekruist hebben. Bij een opzegging en annulering ontvang je ook nog een slotnota. Met deze factuur worden alle kosten nog verrekend. Je kunt deze even afwachten.

Of ik kan even met je meekijken, zodat je eerder duidelijkheid hebt. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.


Bedank!
Ik wacht dan nog een week of vier voor de slotnota, en meld mij dan weer met de resultaat.


De slotnota kwam uiteindelijk en de betalingen worden rechtgezet. Ik moest gewoon even wachten.

Fijn om te lezen, @M Hansen!