Skip to main content

Ik krijg deze maand ineens een abbo rekening van 92 euro.. Vorige maand betaalde ik 37 euro.

 

Bij het aanvraag van me abbo had ik gekozen voor Vol op bellen Nederland 9,99 euro en 2 euro voor de telefoon nummer service.

 

Nou snap ik dat de hoge abbo rekening komt omdat er voor 55 euro verbeld is.

 

Alleen wat ik nou niet snap is.. Ik vraag vol op bellen nederland aan.. Maar schijnbaar heeft KPN bij het activeren van mijn glas abbo niet het Vol op bellen Nederland geactiveerd?

 

Nou zijn de kosten al gemaakt en verbelt, en snap dat hier nou niks aan te doen is.

 

Maar hoe heeft KPN deze domme fout kunnen maken?

 

Nou vraag ik me af of iemand kan inzien of mijn abbo nou volop bellen Nederland voor 9,99 euro erbij heeft zitten of niet?

 

Mocht het er op dit moment niet erbij zitten, neem aan dat ik dit zelf kan veranderen.?

Ik heb me contract na gekeken, en daar staat in Volopbellen 

 

 

Vast bellenBelOnbeperkt Nederland - € 11,99 /mnd

 

 

Wil dus even weten of dit nou echt geactiveerd is in het systeem of niet?

 

 


Staat die € 11,99 op de faktuur?


Nee,

 

Alleen die 2 euro voor de telefoon nummer service.


Nou dan is de dienst niet aktief gemaakt.  Dat is wel duidelijk. U zou dit via mijnkpn kunnen activeren.


Ja ik heb net het abbo aangepast, door vollopbellen nederland voor 9,99 euro eraan toe te voegen.

 

Zou nou wel moeten werken.


Hoi @Robobin, ik kan me voorstellen dat zo'n factuur als een verrassing kwam! Ik zie dat hier op de 24e ook contact over is geweest en dat het in dat telefoongesprek (0800-0402) helemaal geregeld is 🙂

Mochten wij via deze weg nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.