Skip to main content

Hallo, bij mij is exact hetzelfde gebeurd. Ik heb al jaren een abonnement met gratis spotify, en vanaf juni wordt er opeens bij online aankopen een bedrag van €9,99 voor spotify in rekening gebracht. Ik heb iedere maand gebeld naar KPN. Eerst werd gezegd dat ze het zouden oplossen, daarna krijg ik te horen dat ze het niet op kunnen lossen en dat ik bij Spotify. Ik heb contact gehad met hen en zij kunnen niks voor mij doen want ik heb geen abonnement via hen maar via KPN. Zo word ikvan het kastje naar de muur gestuurd en inmiddels ben ik al 4 maanden aan het betalen voor iets wat ik al jaren met hetzelfde abonnement gratis ontvang! Gek word ik ervan, en zeer onprofessioneel van een groot maar super log bedrijf als KPN. Je snapt, ik ben mega ontevreden.


Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Beste @Ps4 connect niet met wifi, vreemd dat niet duidelijk wordt wat nu precies aan de hand is! Ik kijk graag met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? 


Ik heb het aangevuld


Bedankt! Ik heb een ticket aangemaakt voor de afdeling die dit voor ons op zou moeten lossen. Zij nemen binnen 2 werkdagen contact met je op. Laat je nog even weten wat daaruit gekomen is? Dan kunnen we vanuit daar kijken naar het vergoeden van eerder gemaakte kosten. 


Bedankt, ik wacht het af…