Skip to main content

In de jullie email van 22 september 2023 en op jullie site, wordt melding gemaakt van het feit dat er in oktober een inflatiecorrectie wordt uitgevoerd. Daarin staat geschreven;” We zorgen ervoor dat u nooit meer dan €2,50 extra gaat betalen per maand”. Ook staat er geschreven dat de inflatiecorrectie 8,4% bedraagt. 

 

Mijn vorige factuur bedrag was €45,13. Volgens jullie eerste opmerking zou dit bedrag maximaal uitkomen op €47,63, wat een verhoging is van 5,53%. Volgens de tweede opmerking hebben jullie het maandbedrag verhoogt met 8,4%, wat het maandbedrag €49,92 maakt. Nu zie ik op mijn laatste factuur een bedrag, zonder verbruikskosten, staan van €50,27, wat een verhoging is van 11,39%. Het laatste maandbedrag strookt dus totaal niet met jullie eerder gemaakte, tegenstrijdige, opmerkingen.

Hoi @Edwin124423423, de inflatiecorrectie hoort inderdaad maximaal 2.50 te zijn. Kan het zijn dat er bij jou daarnaast iets anders in rekening gebracht is, of dat de factuur over meer dan 1 periode gaat? Heb je daarvoor al op pagina 2 van de factuur gekeken, voor de specificatie van de kosten?

Op je profiel staan geen gegevens, daardoor kan ik niets voor je bekijken.


Hoi Jasper,

 

Ik heb het klantnummer in mijn profiel gezet. 


Om te kunnen kijken heb ik meer nodig dan alleen het klantnummer. Zou je het bewuste 06-nummer, de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van de IBAN er ook aan kunnen toevoegen? 

En had je ook al op de 2e pagina gekeken zoals ik noemde, wat zie je daar staan?