Skip to main content

Goedemiddag,

 

Net gesproken met een collega van jullie en ik ben het niet eens met de inflatiecorrectie.

Begin dit jaar een abonnement aangevraagd voor een nieuwbouwwoning. Helaas heb ik dit moeten verschuiven, maar goed. Uiteindelijk niet geannuleerd en aangegeven dat het ook in juni in mag gaan. 

 

Nu heb ik mijn eerste factuur gekregen van juni en daar staat gelijk de inflatiecorrectie op. Volgens KPN kijken jullie naar de datum van de aanvraag en niet naar het ingaan van het abonnement. Dit zie ik als misleiding. Dan had ik beter de aanvraag kunnen annuleren en eind mei opnieuw aan kunnen vragen.

 

Hier valt niets aan te doen en komt van 'hogerhand’, ookal vinden jullie collega's het vreemd. Ik vind zeker dat jullie hier nog eens naar mogen kijken. Als dit in de eerste maand al zo gaat, dan belooft dat niet veel goeds voor de toekomst.

 

Vreemde gang van zaken. 

Goedemorgen @TomTom24, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Achteraf had je de aanvraag inderdaad beter kunnen annuleren en op een later moment opnieuw aanvragen. Daar heb je nu natuurlijk helemaal niks meer aan, dat begrijp ik ook. Ik snap echt dat het zuur voor je is maar er is geen sprake van 'misleiding'. Ik kan me ook voorstellen dat wanneer je hier een medewerker over hebt gesproken, deze hier niet direct bij stil heeft gestaan. Het is ook niet iets wat heel vaak voorkomt al maakt dat het natuurlijk niet minder zuur voor jou. Met alle goede wil kan ik je hierin ook niet van een ander antwoord voorzien, het spijt me. Voor meer/aanvullende informatie omtrent de inflatiecorrectie kan ik je doorverwijzen naar deze pagina op onze website.


Reageer