Skip to main content

Môguh,

In de (nieuwe) voorwaarden staat:
De indexering geldt alleen voor u als u op het moment van indexeren langer dan 3 maanden klant bent”

Voorheen, en wat ook op meerdere plekken op het forum staat, werd gekeken naar wanneer het abonnement was afgesloten of verlengd. (Ondanks dat het in de oude voorwaarden ook zo omschreven stond trouwens, daar niet van.) 

Dus nu ben ik benieuwd: hoe zit het nou eigenlijk precies? Gaat het erom of je al langer dan 3 maanden klant bent, of dat je huidige contract 3 maanden of langer geleden is afgesloten? De voorwaarden lijken namelijk te suggereren dat als je al 10 jaar klant bent bij KPN en op 20 juni je contract verlengd, dat je dan alsnog gewoon per 1 juli een trouwe vaste klanten boete, ehhh sorry - ik bedoel “inflatiecorrectie” 🙂, opgelegd krijgt omdat je duidelijk al langer dan 3 maanden klant bent. Maar als het gaat om “3 maanden sinds afsluiten contract”, zoals altijd in de praktijk het geval is geweest en ook hier op het forum door medewerkers wordt gezegd, staat het dan niet verkeerd uitgelegd in de voorwaarden…?

Goedemorgen @Liroy en bedankt voor je berichtje :)
Heel eerlijk gezegd durf ik je niet precies te zeggen hoe dit zit, sorry! Ik zou je in dit geval eigenlijk adviseren om even contact op te nemen met onze collega's die verantwoordelijk zijn voor verlengingen & opzeggingen. Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 0800 0402 en geef vervolgens aan dat je belt inzake een opzegging, dan kom je meteen uit bij de juiste mensen die je precies kunnen vertellen hoe het zit!