Skip to main content

Goedendag, ik bel over de inflatiecorrectie, maar sta al  meer dan 30 minuten in de wacht, nadat ik al een medewerkster heb gesproken. Ongelooflijk. Ik hang dus nu maar op…. En ik begrijp nu uit andere berichten dat de correctie wordt toegepast op het bedrag zonder de korting, want bij mij is de verhoging meer dan de maximale €2,-. Dus ze doen niet wat ze zeggen. Ze zeggen maximaal €2,-, dan voel je je wel in de maling genomen. Het gaat niet om veel geld, maar als iedereen er zo mee omgaat, dan tet dat wel op!

 

Hallo @Kuonaatje , een inflatiecorrectie hoger dan €2,00 zou niet moeten kunnen, ook uitgaande van het hogere bedrag zonder korting. Kan een andere wijziging een rol spelen? Wat is het verschil met vorige maand?

Kan je pagina 2 van de factuur hier plaatsen, dan kunnen we misschien zien waar het fout gaat. Maak wel alle privégegevens zoals telefoonnummers, klantnummer e.d. onzichtbaar.


Hai Ruud, dank voor je antwoord. Hierbij pagina 2 en 3 van mijn laatste factuur. Ik hoor graag van je.

Met hartelijke groeten, Anouk

 
Pagina 2 en 3 van factuur

 


De inflatiecorrectie is berekend op € 39,68 + € -5,29. De som daarvan mag niet boven de 2 euro komen. Wat was het eerst? Ik gok samen € 32,50?


Het was eerst €38,-


Scheelt niet zo heel veel voor mij, maar ze zeggen iets anders en als dat bij alle klanten gebeurt…..

 


Het was eerst €38,-

En wat is dan het probleem? 


Ik zit nu op 40,47

 


Hallo @Kuonaatje ,

Jij hebt twee verschillende abonnementen. De maximale verhoging van 2,00 geldt per abonnement. 


Ik zit nu op 40,47

Ja... dat is als u alles bij elkaar op telt. Maar het gaat hier om 2 abonnementen. Die max. 2 euro is per abonnement. Niet de optelsom van meerdere abonnementen. 


Hoi @Kuonaatje , klopt het dat ik twee abonnementen zie? Een unlimited en een 1GB data?

Met al die kortingen waarbij de ene korting wel meetelt bij de inflatiecorrectie en de andere niet, moet je voor boekhouder gestudeerd hebben, maar mijn eerste indruk is dat het wel klopt. Het ene abonnement (unlimited) is €1,89 omhoog gegaan en het andere abonnement (1GB) €0,58.
De limiet van €2,00 geldt per abonnement.


Ok duidelijk, dank jullie wel


Hi @Kuonaatje, welkom hier. 

Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen door de medegebruikers op het forum, waarvoor dank. 

Hoi @Kuonaatje , klopt het dat ik twee abonnementen zie? Een unlimited en een 1GB data?

Met al die kortingen waarbij de ene korting wel meetelt bij de inflatiecorrectie en de andere niet, moet je voor boekhouder gestudeerd hebben, maar mijn eerste indruk is dat het wel klopt. Het ene abonnement (unlimited) is €1,89 omhoog gegaan en het andere abonnement (1GB) €0,58.
De limiet van €2,00 geldt per abonnement.

Dit is helemaal juist.