Skip to main content

Ik heb vandaag bericht gekregen over de inflatiecorrectie. Volgens jullie eigen regels, zijn jullie dus te laat met de mededeling, welke een maand vóór 1 Juli zou plaatsvinden.

 

En nu?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb vandaag bericht gekregen over de inflatiecorrectie. Volgens jullie eigen regels, zijn jullie dus te laat met de mededeling, welke een maand vóór 1 Juli zou plaatsvinden.

Dat is niet waar, de mededeling moet één maand voor jouw volgende factuurtermijn komen en niet één maand voor 1 juli..


Waar staat die wijsheid?

Zeer bijzonder kunstje van KPN.

In het verleden werd dit netjes per 1 juli gedaan. Nu schuift men met dit truukje de termijn op. Zoals bij mij. 

In de info staat als je na 1 april (ik per 13 april) klant bent geworden geld de correctie niet. Maar door nu te stellen dat ze deze correctie mogen doorvoeren een maand voor afschrijving bedrag schuiven ze het op en kunnen ze mij blijkbaar alsnog deze correctie door de neus boren ipv dat dat pas volgend jaar kan/mag.


Als je denkt dat het niet klopt kun je een officiële klacht indienen bij KPN en eventueel de ACM als je er met KPN niet uitkomt @DennisHendrix 


Reageer