Skip to main content

Je contract start op 8 oktober 2022, afgesproken bedrag 25,=.

KPN stuurt net een mail / factuur met het “nieuwe” bedrag 27,76 i.v.m. inflatie correctie per 1 oktober '22.

Je gaat dus een prijsverhoging in het verleden doorvoeren op een nieuw contract.

Als je dan belt met KPN ontaard dit in een oeverloze discussie dat ik deze mail niet heb gehad.

Je vraagt dan zal ik hem even doorsturen, krijg je geen email adres. Uiteraard niet………..

Kort gezegd: na het debacle van de Iphone 11 wat nog steeds niet is opgelost, het zoveelste vuiltje…………

Krijg de CEO van KPN dit jaar weer een flinke bonus omdat het zo goed loopt ?

😡😡😡

Beste CEO: luister ook even het telefoongesprek terug, waarbij de klant ook nog even uitgelachen wordt. Vooral de klant op de kast jagen………. dan kom je het makkelijkste weg bij het probleem omdat dan het gesprek vanzelf afgekapt wordt.

 

Hallo @rob5763 , als het een nieuw mobiel abonnement is, dan kan het geen inflatiecorrectie zijn.

Is jouw abonnement ingegaan na 1 juli 2022? Dan geldt voor jouw abonnement geen inflatiecorrectie.
bron

Kan je een screenshot van pagina 2 van de factuur plaatsen, dan kunnen we meekijken en het waarschijnlijk wel verklaren. Maak privégegevens zoals telefoonnummers, klantnummer en simkaartnummer wel onzichtbaar.


Ik heb aangeboden de mail door te zenden naar desbetreffende KPN medewerkster, dit werd geweigerd…...prima moeten we blijkbaar WEER een andere route bewandelen.

KPN kan op een fatsoenlijke manier met mij contact opnemen en daar laat ik het bij.

Groet.

 

 


Is hier sprake van een nieuw abonnement? Of heeft u een bestaand abonnement verlengt? 


Hoi Nick, dat maakt niet uit. Een contract wat per 8 oktober ingaat met daarin een specificatie van de prijzen kan nimmer per 1 oktober aangepast worden. Verlenging of niet.


Op dit forum zijn, naast klanten zoals ik, ook KPN medewerkers (moderators) aanwezig.
Een heleboel kennis en ervaring waar ik gebruik van zou maken als ik jou was. Daar is het forum voor bedoeld.

Pagina 2 van de factuur verklaart in detail hoe het bedrag van €27,76 is opgebouwd. Heb je daar al naar gekeken?

Een KPN medewerker zal hier binnen een paar dagen reageren en je verder helpen.


Hoi Nick, dat maakt niet uit. Een contract wat per 8 oktober ingaat met daarin een specificatie van de prijzen kan nimmer per 1 oktober aangepast worden. Verlenging of niet.

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Had voor 8 oktober ook een abonnement van KPN? Was die mail dan niet daarvoor bedoelt? 


Hoi Nick,

Ik had ook een eerder abonnement, maar nu blijkt (na contact met een medewerkster van KPN die wel genegen is om te kijken) dat de factuur inderdaad niet correct is.

Zoals RBxx schreef kon deze correctie niet doorgevoerd worden. Daarbij blijkt het abonnementsbedrag ook totaal verkeerd te zijn.  Men gaat het oplossen……….👍


Ah, heel fijn dat er alsnog even goed naar gekeken is @rob5763, en dat het opgelost gaat worden!

Bedankt dat je het nog even hebt laten weten 🙂