Skip to main content

Hoi, 

Ik heb sinds 12 april mijn oude abonnement verlengd met een nieuwe. Nu ging bij het oude abonnement de nieuwe databundel in op de eerste van de maand, maar sinds dat ik verlengd heb loopt de databundel tot de 12e van de maand. Dit vind ik heel onprettig en zou ik graag aangepast willen. Enig idee hoe ik dit kan doen?

Groet, Marissa

Hoi @MvdKL00, welkom op ons forum!
Voor je mobiele abonnement kan dit via onze klantenservice op 0800-0402
Voor je thuis abonnement kun je eenmalig de factuurdatum aan laten passen via onze website


Ik heb net gebeld met de kpn om de ingangsdatum te wijzigen en dat kan dus niet. Echt heel erg slecht!! Onderling mb’s delen kan wel ,  maar aan het eind van de maand ben je ze weer kwijt. Dus als je zoals ik een ingangsdatum op de 4e hebt dan zit je dus 4 dagen zonder databundel of mijn vrouw moet weer mb’s delen. Zeer slechte service van kpn!!


Ik heb hetzelfde probleem. Onvoorstelbaar dat dit niet is aan te passen. Inderdaad een zeer slechte service van KPN.
Vorige maand een nieuw abonnement afgesloten voor twee jaar. ☹️
Dit houdt dus in dat we beiden ons abonnement over 2 jaar gaan opzeggen. En dan kijken we wel verder. 


Wat maakt het uit op welke dag u nieuwe data krijgt? Of het nu de 6e of de 21e is, wat maakt dat uit?


Wat is het probleem? De MB’s zijn een hele maand geldig. Dus als de periode bijv. op de 16e van de maand begint, zijn de MB’s t/m de 15e van de volgende maand geldig. Dat geldt ook voor de MB’s die gedeeld worden. Dat de ontvanger een andere factuurperiode heeft speelt geen rol. De periode van de ‘gever’ bepaalt hoe lang de MB’s geldig zijn.