Skip to main content

Kan nergens bij kpn inloggen,mobiel nr is van man die is verleden jaar overleden en ook zijn mobiel 

NIEMAND KAN IETS DOEN,te gek voor woorden toch

Beste @Alie Kruijmel 

Welkom op het Forum van KPN

 

Als eerste nog gecondoleerd met het overlijden van degene die verleden jaar is overleden.
Ik snap dat het dan heel vervelend is, dat je op geen enkele wijze kunt inloggen op het Mijn KPN account van de overledene.

KPN heeft hier een speciale afdeling voor, die alle regelt rondom een overlijden van een klant.
Deze afdeling heeft hiervoor ook een speciale website, waarop alle belangrijke informatie staat vermeld, maar ook om het overlijden door te geven.

Klik op de volgende link, en je komt op deze pagina: Wat te doen bij overlijden?

Hopelijk heb ik u hierbij kunnen helpen.
Daarnaast kunt altijd contact opnemen met de telefonische klantenservice van KPN, via het gratis nummer: 0800-0402 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur en op de zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur)


Sinds man overleden kan ik ik niet inloggen kpn,nu staat t contract mijn naam en mijn mobiele nr,maar niemand, echt NIEMAND hoed dit op t lossen,zo jammer toch,we kunnen op de maan komen,maar mijn probleem hebben ze nog nooit meegemaakt en weten niet op te lossen,als ik via mail iets in moet toetsen,bv e-mailadres,krijg ik n half groene cirkel die heel de dag ronddraait

ook de antwoorden die ik van t forum krijg, sorry maar kan ze niet lezen,ik vind t schandalig en dan durven ze ook nog te vragen waarom wil je inloggen!!!??????

omdat t een recht is van mij.    Schadevergoeding kennen ze niet,dus dan zeg ik ga ik cayway,dat is ook kpn zeggen ze dan,maar wel veel euro s goedkoper,erg hee

stelletje lapzwansen,bahhhhh

Admin: bericht verplaatst naar reeds bestaand topic