Skip to main content

Ik heb een abonnement genomen bij KPN al bijna een jaar lang nu de laatste tijd zie ik dat er telkens eenmalige kosten in rekening worden gebracht van €30. Hierdoor stijgt mijn btw alleen al naar €20. Mijn facturen zijn nu rond de €70-€100 per maand. KPN meerdere keren hierover gesproken maar het blijft gebeuren.

wat staat er op pagina 2 (detail specs) van je factuur? dat bedrag moet ergens vandaan komen en dat staat vaak op de 2e pagina. Iets met online aankopen?


Kostenherindienstelling staat er heel raar wegens dat mijn abonnement bij mijn weten nooit afgesloten is. 


Hi @Danisha Chanel Van De Putte en welkom op het forum!

Zou je hier anders een foto kunnen plaatsen van de tweede pagina van je factuur? Ook de laatste pagina, met op beide eventuele privégegevens weggepoetst. 

Daar moeten de online aankopen gespecificeerd worden en zo weet je waar het geld heen gaat. 
Kijk ook in de App of Google Play store wat daar als betaalmethode in is gesteld en, als dat de KPN factuur is, zet dit dan uit. Daar kun je ook de aankoopgeschiedenis zien. 


Hi @Danisha Chanel Van De Putte en welkom op het forum!

Zou je hier anders een foto kunnen plaatsen van de tweede pagina van je factuur? Ook de laatste pagina, met op beide eventuele privégegevens weggepoetst. 

Daar moeten de online aankopen gespecificeerd worden en zo weet je waar het geld heen gaat. 
Kijk ook in de App of Google Play store wat daar als betaalmethode in is gesteld en, als dat de KPN factuur is, zet dit dan uit. Daar kun je ook de aankoopgeschiedenis zien. 

De extra kosten zijn van herinneringen en herindienstelling allebei heel raar aangezien ik geen herrinering heb gehad. Veder geen online aankopen gedaan. Er gaat iets heel

fout vanaf jullie kant!


Hmm, zou je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? 

Zet ook het e-mail adres waar je bereikbaar op bent in je persoonlijke opmerkingen. Dan kan ik gelijk kijken of die klopt met het contact e-mail adres dat wij hebben voor eventuele herinneringen. 
Dan kan ik op onderzoek uit!