Skip to main content

Goedenavond, 

 

Ik was enthousiast geworden van jullie inruilactie. Bij de aanschaf van een iPhone 14 Max pro zou je bij het inleveren van je oude toestel 75 euro krijgen. Ik heb de telefoon besteld, maar het toestel was lange tijd niet leverbaar. Nu ik mijn oude toestel heb ingeleverd, krijg ik niet meer de 75 euro omdat ik te laat zou zijn. 
 

ik heb de telefoon in de actieperiode besteld. Volgens de organisatie gaat de actie over een iPhone 14 en niet om een iPhone 14 Max pro. Het is te bizar voor woorden hoe deze afhandeling van de groot bedrijf als KPN gaat.

Als er geen oplossing hiervoor komt, moet ik verdere stappen nemen. 
 


 

 

Hallo @Wilfred van Holst ,

Je had t/m 30 oktober 2022 de tijd om de aanvraag te doen. En daarna moest je het oude toestel uiterlijk 12 november 2022 opsturen. Als het voor jou buiten deze termijn is, kun je helaas geen gebruik meer maken van de actie.  

De voorwaarden van de actie:

 

Koop jij een iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro of iPhone 14 Pro Max in de periode van vrijdag 9 september t/m zondag 2 oktober? Dan krijg je € 75,- extra inruilwaarde bij inlevering van je oude telefoon. Dit bedrag is boven het inruilbedrag van de oude telefoon.

Deze actie geldt niet voor bestellingen via externe partners zoals Mediamarkt, Belsimpel of Phonehouse

 

Hoe werkt het?

-    Dien je inruilverzoek in via deze portal en selecteer de ‘Apple iPhone 14 trade-in bonus € 75,-‘ Dit kan t/m 30 oktober.

 

-     Na het afronden van je inruilverzoek ontvang je een link

 

-     Upload je prijsoverzicht waarop je ordernummer staat. Het ordernummer begint met “S-“ of “ARMOR”. Het prijsoverzicht vind je als bijlage in je orderbevestigingsmail.

 

-      Zodra het inruilverzoek is gedaan, verpak je je oude toestel zorgvuldig met het verkoopdocument en verzend je dit uiterlijk 12 november 2022.

 

-       Je ontvangt per mail een gratis verzendlabel.

 

-       Je ontvangt binnen 21 dagen een bevestiging of je aanvraag voor de €75,- bonus is goedgekeurd.

 

 


Hoi @Wilfred van Holst . Welkom op het forum.

Spijtig dat het zo verloopt.  @Noordzee  heeft de voorwaarden uitgelegd. Daar kan ik niks meer aan toevoegen. 


Jammer dat KPN dit niet aangeeft wanneer een nieuw toestel niet leverbaar is.