Skip to main content

Na 20+ jaar Ziggo hebben we de overstap gewaagd van Ziggo naar KPN glasvezel.

We maakten telefonisch de afspraak dat de installateur 6 juni (nu over 3 weken) zou komen tot we

's avonds laat een belletje kregen dat het toch 12 mei (vorige week vrijdag) zou worden.

12 mei thuis gebleven van werk, wel even 's ochtends moeten bellen om te weten te komen hoe laat de monteur dan zou komen. Tijdens het gesprek viel de verbinding tot 3 keer toe weg. Uiteindelijk kreeg ik door dat het die dag tussen 10 en 12 zou zijn. Om 3 uur 's middags nog niets gehoord of gezien van de monteur. Weer gebeld met 0852731836 : ”mevrouw het is nog geen 5 uur dus de monteur kan nog langs komen”. 's Avonds nog een keer gebeld waar ik een hele brutale jongen aan de telefoon kreeg die nog meer verwarring veroorzaakte door in twijfel te trekken of er wel glasvezel geïnstalleerd kon met een enkel draadje naast onze voordeur. “Ik kan u niet verder helpen als ik u niet kan helpen” (?). Online geen enkele mogelijkheid om contact te maken (behalve middels een bot of dit forum) om navraag te doen.

Terugbel verzoek ingevoerd, niets gehoord binnen de gestelde 1 werkdag. Daarnaast ook geen enkel bericht van de installateur over waarom er niemand langs is geweest.

Ik denk dat KPN wel begrijpt dat ik mijn overstap ga annuleren! Wat een chaos! Nog nooit meegemaakt tijdens de 20 jaar dat ik Ziggo klant ben.

 

 

Hoi @Karin Choubassi . Welkom op het forum.

Wat een nare gang van zaken.  Hoe is dit verder afgelopen? 


We hebben onze overstap geannuleerd en blijven bij Ziggo.