Skip to main content

hoi, de prijs voor een van mijn internetabonnementen is opeens duurder. Ik heb er geen informatie over ontvangen. Ik ben al jaren klant en heb een internet abonnement bij kpn voor 2 vakantiewoningen. Ik deed wat onderzoek en merkte dat dit ene abonnement nog steeds een onjuist e-mailadres had. Ik heb lang geleden hier op het forum gevraagd om mijn juiste e-mailadres te gebruiken. Ik denk dat ik daarom geen e-mails heb ontvangen en nu de dure prijs. Klopt dat en wat kun je nu doen? Het gaat om Buurtweg 137

 

Bedankt en groeten 

Tobias

Hi @TobiHuth. Welkom op het forum! 

Als het e-mailadres dat we van je hebben niet klopt wil ik je aanraden daarvoor 0800-0402 te bellen. Dan maakt een medewerker dit gelijk met je in orde.

Verder is er ieder jaar voor ieder KPN product een prijswijziging. Deze wordt aangekondigd voor ieder abonnement. Maar staat ook in het contract en de algemene voorwaarden. 

Het best kan je, als je voor het e-mailadres contact opneemt met 0800-0402, ook even het pakket bespreken. Dan kijken we met je mee of er een pakket is dat beter past bij de situatie. 


Dankje maar ik kan niet bellen omdat ik  geen nederlands spreek.


@TobiHuth ik heb met de gegevens in je profiel gekeken. Maar de gegevens daar zijn niet van een KPN abonnement. Is het abonnement dat je hebt bij KPN?

 


Ja ik heb 2 internetabonnementen bij KPN. Mijn klamtnumer : ***************

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@TobiHuth ik heb voor je gekeken. In dit geval gaat het niet om de prijswijziging. 

Je had in het verleden een korting van 5 euro. Die kreeg je omdat de snelheid op je adres lager was dan 12Mbit/s. We hebben recentelijk de snelheid op dit adres verhoogd naar 50Mbit/s. Daarmee voldoen we aan de volledige snelheid van het pakket. Om die reden is de korting van 5 euro stopgezet. 

Dus de prijs van je abonnement is niet omhoog gegaan. Maar er is wel een korting vervallen. In ruil daarvoor krijg je nu dus wel de volledige snelheid van je abonnement. 🙂