Skip to main content

Waarom kun je maar maximaal 3 dagen vergoeding krijgen bij een internet en tv storing van 5 dagen?
Beetje raar. 

Hoi @Hellaatje, welkom hier. 

Je hebt dus 5 dagen storing gehad. Dat is niet fijn. Van wanneer tot wanneer was dat? 

Heb je hierover ook al gebeld met 0800-0402? 

3 dagen is inderdaad het maximum. Vaak is binnen die tijd een storing opgelost. Helaas heeft het bij jou langer geduurd. :(


Zeker heb ik contact gehad, maar werd doorverwezen naar de website,Daar heb ik het enkele keren geprobeerd, maar kwam steeds niet verder. Op een gegeven moment denk je “laat maar zitten “, maar nee, ik heb er ook voor betaald. De 1e monteur was blijkbaar niet kundig genoeg, in het weekend ging niet lukken en de afspraak van maandag werd afgezegd omdat de monteur ziek was. Dus uiteindelijk op dinsdag alles goed verholpen. Dan is het wrang dat je maar 3 dagen vergoedt krijgt.


Ik kijk graag eens mee. Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee naar wat ik kan betekenen. 


Gedaan!


Ik heb even gekeken. Ik heb zo niet helemaal duidelijk op welke dagen je precies storing hebt gehad. Kun je de data nog doorgeven?


De storing heb ik ontdekt op 19 april en op 20 april is er een monteur geweest. 

Later die dag bleek alleen NPO1, 2 en 3 te doen en verder niets. Ook geen internet. Weer gebeld op 21 april en toen kon er pas op 25 april weer een monteur komen. Die is een tijd bezig geweest en toen is het definitief opgelost. Al deze dagen geen tv en internet gehad. 


Bedankt. Ik heb gekeken ik zie dat je al voor 3 dagen vergoeding hebt aangevraagd. Heb nu ook de overige 2 dagen vergoed. Zie je in mindering op de volgende factuur.