Skip to main content

Hallo,

Help ik heb online mijn vast internet is verlengd maar achteraf is mijn korting weer geven en toegepast.\

Deze ook in mail gehad.

Nou toch de normale prijs brekend na de eerste factuur.

Gebeld met de klantenservice  woensdag en ze zeiden dat het klopt maar ze zal mijn verlenging zouden annuleren (Binnen de bedenkt tijd).

En dat ik zou kunnen bellen vrijdag voor nieuw verleningen aanbod.

Nu gebeld (wel dag later door omstandig heden). en kan er niks meer gedaan worden nieuwe contract is al actief !!! 

Help ik wil geen niet contract!

Ik voel me nu 2x voorgelogen door de kpn.

Altijd super blij mee geweest maar nu wil ik weg ! 

Wat kan ik nu het beste doen ?

Ik betwijfel of er iets mis gaat. Ik denk dat de verlenging en het maken van de faktuur elkaar gekruist hebben. Vrijwel zeker wordt er op de volgende faktuur het één en ander verrekend. 


Goedemiddag @MegaMan144, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Enorm balen voor ons dat je het idee hebt dat je tot 2 x toe bent voorgelogen, dat is (vanzelfsprekend) natuurlijk niet de bedoeling.

 

Ik betwijfel of er iets mis gaat. Ik denk dat de verlenging en het maken van de faktuur elkaar gekruist hebben. Vrijwel zeker wordt er op de volgende faktuur het één en ander verrekend. 

Dit verwacht ik eerlijk gezegd ook maar je zou voor de zekerheid nog even navraag kunnen doen. Bel daarvoor met 0800 0402 (en geef vervolgens aan dat je belt inzake een opzegging, op die manier kom je meteen uit bij de juiste afdeling die voor jou kan checken of dit daadwerkelijk klopt). 


Reageer