Skip to main content

Factuurnummer *************

Diverse keer probeer ik met KPN contact te krijgen over een factuur van € 54.99 in zaken gebruik van internet in het buitenland op een Nokia 3310. De telefoonfactuur ad. € 10,11 is betaald als ook de Internetfactuur. Desondanks klopt er ietsjes niet. Hoe kun je op deze oude standaard telefoontoestel Internet hebben. Is mij nog nóóit gelukt maar KPN krijgt dit blijkbaar administratief wel voor mekaar. Weet iemand hoe dit kan en ik op dit toestel Internet kan krijgen?

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 Beste heren Doornekamp, WJB en JeroenB, iedere Nederlander of Benelux ingezetenen of EU onderdaan wordt altijd geholpen 24/24x7 en er wordt nooit onderscheid gemaakt. U allen kunt vannacht weer met een  rustig gevoel gaan slapen.

 

Helaas staat één ding vast dat KPN administratief fouten maakt die aanleiding geeft tot allergische reacties en blunders. Ook ik heb recht op een  goede afhandeling en die er op dit moment ver en ver te zoeken. Principaal gaat het om dossier en niet over consulaire spoedeisende hulp en bijstand waar alle drie genoemde personen zich over uiten.

 

Met het aanzeggen dat U alle 3 genoemde personen beklag heeft gedaan over een dossier waarvan u geen kennis heeft en de aantijging om maatregelen is de grens van het betalenlijke volledig overschreden. Als die uitblijft zeg ik u hierbij aan dat ik hiervan op mijn ambassade bij de politie en marechaussee aangifte doe van onbetamelijke gedragsuiting en grens overschrijdene uitlatingen die door mij aan Google zal worden doorgeleid.


Succes.


@Oortfesma Met die betaling is inderdaad de factuur van december voldaan. 

Weet je zeker dat de betaling van 10,11 van november niet terug gestort is op je rekening? 

Vooralsnog was ik overigens niet van plan om naar Marokko te gaan, dus ik zal je diensten vermoedelijk ook niet nodig hebben.

Overigens wil ik je graag verder helpen, dus zou het je sieren om je toon iets aan te passen. 


Ik raak echt onder de indruk van die aangifte, kon mijn lachen bijna niet inhouden, dus succes ermee.🙀🙀🙀


Vanmorgen nog online in mijn bankrekening gekeken en het bedrag is niet teruggestort.

Hiermee vertrouw ik u voldoende en naar behoren geïnformeerd te hebben en wacht uw reactie af.

Met dank en vriendelijke groet uit Rabat


@Oortfesma Ik heb in dit geval een voorstel gedaan voor een oplossing. Ik heb je een privé bericht gestuurd met meer informatie.