Skip to main content

Ik probeer op de KPN website mijn bestelling voor KPN KleinZakelijk Internet (start in juni) in te zien, maar krijg enkel een oudere bestelling te zien die ik toendertijd heb moeten cancellen. Deze link(s) geven echter een foutmelding. Ik ben dus niet in staat om een bestelling in te zien, en de correcte staat niet eens in de lijst. Is dit een bug in het systeem en hoe is deze te verhelpen?

Ik heb al 4 keer aan de telefoon gezeten met KPN en met veel pijn en moeite is een ander probleem wel verholpen, maar dit word maar niet opgepakt. Hopelijk dat het via deze weg wel lukt.


Bijlage:

 

Hi @Nomen_Nescio! Ik wil je graag helpen. Wel gaat het om een Kleinzakelijke aansluiting. Dan is het altijd beter om contact op te nemen met het Zakelijke KPN forum. Wat betreft het telefonisch contact, heb je dat gehad met particulier (0800-0402) of zakelijk (0800-0403)?

Wat ik in ieder geval nog kan aanraden is een nieuwe MijnKPN aan te maken met een ander e-mailadres. En daar vervolgens opnieuw te koppelen. Als dit ook niet lukt wil ik je toch aanraden een topic aan te maken op het Zakelijke KPN forum. Daarmee voorkomen we dat ik je op een later moment alsnog moet doorverwijzen.