Skip to main content

Twee weken geleden was de ipad actie. Op zaterdag aangevraagd, op zondag bevestiging gekregen met een foutief bedrag. 64,95 ipv 59,95 voor interrnet en netflix. Door de klantenservice geadviseerd om te annuleren en opnieuw aan te vragen via internet. Zo gezegd zo gedaan. Opnieuw aangevraagd, bevestiging binnen, “u hoeft niets te doen, alleen even wachten.” De volgende dag geen contract ontvangen. Wat bleek, de aanvraag was te kort op de annulering “mevrouw heeft dikke pech”. Maarrr, de komende twee weekeinden komt de actie weer en dan kunt u opnieuw aanvragen. Op mijn opmerking dat ik dit wel heel klantonvriendelijk vond verlopen en een klacht wilde indienen gaven ze vantevoren al aan dat het zinloos zou zijn. Eerst al een fout in het contract, toen een fout in het systeem, vervolgens dikke vette pech en een valse voorlichting want de ipad actie is niet meer gekomen. Het is dat ik over moet stappen omdat Tweak is overgenomen door Odido, waar ik helemaal niet naar toe wil…Wat een waardeloze klantgerichtheid. Misbruik van positie! 

Hallo @Ivje ,

Twee weken geleden was de ipad actie. Op zaterdag aangevraagd, op zondag bevestiging gekregen met een foutief bedrag. 64,95 ipv 59,95 voor interrnet en netflix…….

, vervolgens dikke vette pech en een valse voorlichting want de ipad actie is niet meer gekomen. 

 

Hallo @Ivje 

De iPad-actie staat weer online : https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen?tv=ja&%3Ficid=quicktile1


Top! Dank voor je reactie! 


Afgelopen zaterdag opnieuw een bestelling geplaatst waarvan opnieuw een bevestiging werd ontvangen, maar geen contract op zondag. Om te testen hebben we uiteindelijk in totaal 5! bestellingen geplaatst, zonder succes, zelfs vanuit een andermans huis met onze gegevens als variant! Onze bestellingen kwamen niet door! Een vriendelijke jongeman hielp ons uit de nood, hij zou een email doorzetten naar de juiste afdeling, want het probleem lag duidelijk bij KPN. Vandaag maandag 4 december is onze allereerste bestelling weer geactiveerd met een foutieve Provider erin. We zijn namelijk nog geen klant bij Odido, maar bij Tweak. We wilden dat gewijzigd hebben zodat we van de overstapservice gebruik konden maken. Dat kan helaas niet, maar we konden wel annuleren!! Tot 3x aan toe hebben we de optie van annuleren aangeboden gekregen, maar dat hebben we natuurlijk geweigerd, want dan beginnen we weer helemaal opnieuw! Toen werd er gezegd: waarschijnlijk wordt het contract afgekeurd en dan kunt u het contract tegen dezelfde voorwaarden opnieuw aanvragen. Daar hebben we uiteraard geen vertrouwen meer in. Vervolgens zou het goed moeten komen als we het zelf gaan opzeggen. Dat hebben nu dan maar gedaan. De oorspronkelijke fout zit eigenlijk in het systeem dat ons blokkeerde. Als dit soort technische fouten wordt opgelost scheelt het een hoop ergernis en bellen met de klantenservice en uiteindelijk minder drukte. We hopen er nu maar het beste van.