Skip to main content

Ik heb mijn refurbished iPhone binnen 14 dagen retour gestuurd. Track en trace bevestigd. Na 19 dagen nog geen bevestiging van KPN of geld retour. Regelmatig 0800 gebeld. Kreeg geen contact of wordt door verbonden en hang na 90 minuten maar op. Heel frustrerend omdat ik nu geen nieuw mobieltje kan kopen terwijl de oude kapot is.

@Kolu Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je na 19 dagen nog geen bevestiging hebt gehad. 

Ik zag dat je je forumprofiel al hebt ingevuld, en heb je gegevens er even bij gepakt. 

Mag ik vragen met welk nummer er is gebeld? Ik zie namelijk zelf 1 keer contact met mijn collega's op 19-01. 

Daarna zie ik geen contact meer en is er dus door de klantenservice ook geen actie meer ondernomen. 

Ik begrijp dat je dus wel een bevestiging hebt dat het toestel bij ons afgeleverd is? 


Beste Rutger, klopt dat ik een track en trace bevestiging heb. Met het bij kpn bekende nummer inderdaad voor het laatst op 19-1 gebeld. Op advies van uw collega op 19-1 naar een KPN winkel gegaan. Daar wilden ze de refurbished iPhone niet innemen. Daarna retour gestuurd via de post. Vervolgens mijn simkaart weer in het oude toestel gedaan. Waar ik dus niet mee kan bellen. De reden dat ik een nieuwe had gekocht. Vanaf dat moment met andere nummers gebeld. Lijkt me niet dat ik die op dit forum ga delen. 


@Kolu Excuus, mijn vraagstelling was inderdaad niet goed. 

Maar dat verklaart inderdaad waarom ik niet meerdere gesprekken zie. 

Ik zoek graag uit wat ik voor je kan betekenen. 

Ik stuur je zo een privé bericht met een aantal vragen. 


@Kolu Bedankt voor het opsturen van de track and trace. 

Ik heb de situatie doorgezet naar mijn collega's, om uit te laten zoeken wat hier aan de hand is. 

Zij gaan hiermee aan de slag en koppelen dit zo snel mogelijk terug. Mocht ik zelf eerder iets horen laat ik het zo snel mogelijk weten! 


Hallo Rutger, al iets gehoord? Ik nog niet. Vorige week gebeld; zou binnen 5 werkdagen een bevestiging krijgen. Niet gekregen. 


@Kolu Ik heb inderdaad reactie gehad van mijn collega's. 

Zij geven aan dat het toestel verstuurd is naar CEVA, daar worden de retouren voor de vaste diensten verwerkt. 

Bijvoorbeeld TV-ontvangers en modems. Het is niet de bedoeling dat een mobiele telefoon geretourneerd wordt naar dit adres. 

Vandaar ook dat het langer duurt. Ik ga nogmaals navraag doen bij mijn collega's hoe lang dit dan kan duren. 

Zodra ik meer informatie heb zal ik het zo snel mogelijk delen! 


Beste Rutger, dank je wel. Het adres is voor mijn uitgeprint door een attente medewerker in een KPN winkel. 


@Kolu Ik zie dat de situatie ondertussen ook door een collega is behandeld en dat deze een e-mail heeft gestuurd. 

Met het verzoek om contact op te nemen. Is dit ondertussen al gelukt? 

Zo niet zou ik willen adviseren zo snel mogelijk te reageren op de e-mail! 


Dank voor je bericht. We hebben nog geen contact gehad. De reactie termijn van 5 dagen is kort als je overdag aan het werk bent en ‘s avonds je verplichtingen hebt.Â