Skip to main content

Hallo, ik heb vorige week een nieuwe iPhone gekocht bij een KPN winkel. Daar hebben ze geen telefoons meer liggen wat ik ook begrijp na alle diefstallen uit winkels. In de winkel gaven ze duidelijk aan dat deze zou worden bezorgd aan huis. Voor mij geen probleem,omdat er voor getekend moest worden met een als bewijs je is kaart. Tot mijn grote verbazing is de iphone bij een adres geleverd aan het eind van de straat! ! En is er vanzelfsprekend niet voor getekend.De iPhone lag ook los in de doos zonder opvulling. Ik vind dit echt schandalig! Zijn er meer mensen bij wie dit zo is gegaan? Gr

Dit is wel heel slordig.  Goed dat je dit meldt. Een moderater gaat hier zeker op reageren.  Is het toestel wel in orde?


Hebben die mensen het pakketje 📦 open gemaakt? Omdat die los in de doos lag? Of was die gewoon helemaal dicht toen je het pakketje ging ophalen? 


Bedankt voor je snelle reactie Dennis, de om doos was nog verzegeld dus hij is niet opengemaakt door de buren. 


Bedankt voor je snelle reactie Dennis, de om doos was nog verzegeld dus hij is niet opengemaakt door de buren. 

Dat is mooi, dan is het dus puur bij KPN gebeurd bij het inpakken. 


Dat is mooi? Ik weet niet hoe jij dat beredeneerd. Maar ik vind het waardeloos! En denk dat ze zo een hoop telefoons kwijt gaan raken en een hoop boze klanten kunnen verwachten.


Dat is mooi? Ik weet niet hoe jij dat beredeneerd. Maar ik vind het waardeloos! En denk dat ze zo een hoop telefoons kwijt gaan raken en een hoop boze klanten kunnen verwachten.

@Rob h Ik bedoel daarmee dat de buren het dicht hebben laten zitten. Dan is het 100% de fout van KPN. Dan kan KPN jou daar niet op afrekenen, dat bedoel ik. 😉


Dag @Rob h Welkom hier en dank voor het melden. Dat is inderdaad heel vreemd verhaal en natuurlijk absoluut niet hoe het hoort te gaan. Even voor mijn beeld: gaat het om een toestel bij een nieuw abonnement, of heb je je abonnement verlengd? Door welke logistieke partij is de levering verzorgd? 


Hoi Bart, ik heb me abonnement verlengd en een nieuwe telefoon gekocht in de kpn winkel. Het toestel is verstuurd via PostNL. 


Dank, @Rob h voor de toelichting. En de adressering was wel in orde? En heb je ook een track & trace-code gehad? Bij dit soort leveringen hoort het volgens mij zo te gaan dat het toestel alleen op je eigen adres mag worden afgeleverd. In geval van ‘niet thuis’ zou je het toestel moeten kunnen afhalen bij een PostNL-punt. Heb je dit verhaal ook met PostNL opgenomen? 


Gdm Bart, adres klopt gewoon. En ik ga daar niet post nl voor aanspreken. Ik vind dat de taak voor KPN! Uiteindelijk is me telefoon onbeschadigd bij mij terecht gekomen. Ik heb het hier gemeld ter info