Skip to main content

Is het klantnummer  van de KPN momenteel onbereikbaar?

Ik hoor alleen maar flarden van woorden

Welkom op het forum van KPN @Jan Cornelis de Mik 

 

Nee, er zijn momenteel geen verstoringen bij het bellen met de telefonisch klantenservice van KPN.
Als ik zelf bel met 0800-0402 via zowel mijn KPN mobiel als mijn KPN vaste telefoonlijn, krijg ik gelijk verbinding met de telefonisch klantenservice, zonder flarden van woorden.

Bel je de klantenservice via je mobiele telefoon van KPN, dan zou je ook nog het verkorte telefoonnummer 1200 kunnen bellen.

Als het probleem blijft, reset dan eens de netwerkinstellingen in jouw smartphone, zodat deze instellingen weer goed komen te staan, en een eventuele fout daarin wordt weggenomen.

Heb je een iPhone:

Ga naar 'Instellingen’ > 'Algemeen' > 'Zet over of stel apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Hierdoor worden niet alleen wifinetwerken en -wachtwoorden opnieuw ingesteld, maar ook mobiele instellingen en eerder gebruikte VPN- en APN-instellingen.

Heb je een Android toestel:

In de meeste gevallen kun je de optie voor het resetten van netwerkinstellingen vinden bij Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten > opties-symbool > Netwerkinstellingen resetten, of bij Instellingen > Mobiele netwerken > Stel gegevens opnieuw in.

Laat even weten, of je uiteindelijk de telefonische klantenservice probleemloos hebt kunnen bereiken.


Dank je wel Michel voor je antwoord!

 

Net zoals jij was ik een tevreden klant van KPN,  maar er kwam glasvezel in ons dorp en dat werd niet aangelegd door KPN (zucht). Ik had hier een zeer slechte ADSL verbinding van 7 Mbit/sec en nu heb ik een verbinding van 200 Mbit/seconde.

Ik heb nu een  vaste telefoonverbinding via het modem van Caiway, maar die schijnt geen 0800 nummers te kunnen bellen. Het lukt wel, wanneer ik met mijn mobiele telefoon bel. Ik zit dus nu bij Caiway, maar ik heb nog steeds een email only abonnement bij KPN, want ik wilde mijn emailadres behouden. De service van KPN gaat zover, dat ik mijn email only abonnement een jaar gratis mag gebruiken en omdat ik al sinds jaar en dag klant was van KPN, kon ik opzeggen binnen twee dagen! Petje af voor KPN.

Dank je wel dat je mij instructies heb gestuurd hoe te handelen met mijn mobiele telefoon, maar die doet het perfect. Er komt over een week een monteur van Caiway en die gaat alles nog eens nameten, 

 

Nogmaals bedankt en vriendelijke groeten van Jan Cornelis de Mik