Skip to main content

De specificatie van mijn factuur kan ik tot 6 maanden terug zien ivm privacy. Zijn de oudere gegevens door mij ook niet meer op te vragen? 

Hallo @Jo890. via de app MijnKPN kun je nog veel langer terug de facturen opvragen. Via de website korter.

 

 


Ik zie ook de facturen wel, maar niet de specificatie. 


Ik zie ook de facturen wel, maar niet de specificatie. 

Dan is de detail-info dus niet meer zichtbaar @Jo890. 

Daarom is het altijd verstandig, bij een aankondiging dat er een factuur klaar staat. deze meteen te downloaden en op te slaan en eventueel te printen.

 


Ja dat is handig als tip voor nu. Alleen mijn vraag is concreet of deze oude informatie er nu dan ook echt niet meer is. Of dat dit doormiddel van een verzoek nog wel op te vragen is?


Hallo @Jo890. als KPN bepaalde info moet verwijderen na 6 maanden i.v.m. de privacyregels is het ook niet meer op te vragen. Als dat wel zou kunnen is die info ook niet verwijderd, hetgeen weer tegen de regels is. Tja, ik heb het ook niet bedacht, Don't shoot the messenger.😉


De maximale bewaartijd zoals @JanD al aangeeft is 6 maanden. Na 6 maanden dienen wij de specificaties van o.a. gesprekken te verwijderen in verband met privacy wetgeving. Er is geen mogelijkheid dit alsnog op te vragen. Dat zou namelijk betekenen dat we deze specificaties nog ergens bewaren en dat mag niet in verband met diezelfde privacy wetgeving.