Skip to main content

Ik probeerde iets van een manier te vinden om contact te zoeken met KPN maar kon niks vinden dus dan maar zo. Ik kreeg net een telefoontje van 033 2096633 waarbij stond dat het om spam ging en wanneer ik het telefoon nummer op internet zoek dan lijkt het om iets van KPN zelf te zijn. Daarom mijn vraag, weet iemand toevallig of dit een telefoonnummer is dat KPN gebruikt of niet? 

Voor de verkoop en reclame zaken gebruikt KPN 088 nummers dus deze is niet van KPN zelf

Met welk nummer bellen wij jou? | KPN


In zo’n geval is het altijd interessant om het nummer terug te zoeken om de aanbieder te weten :
https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/telecommunicatie/telefoonnummers/nummers-doorzoeken/resultaat?query=0332096633&bestemming=&status=&reeks=&relatie=&datum=&nrvrij=0&nrnummerstatus=Toegekend&nrnummervan=033-2096000&nrnummertm=033-2096999&nrbestemming=geografische%20nummers

  • Relatienaam

    CM.COM Netherlands B.V.

Aha, even terugzoeken op dit forum :

 


Dit is inderdaad niet een van onze (KPN consumenten) eigen nummers, @W1983. Daarover heeft Vulpen het bij het rechte eind. Als je op de link in zijn bericht klikt zie je het overzicht van nummers die wij wél gebruiken.

Voor de verkoop en reclame zaken gebruikt KPN 088 nummers dus deze is niet van KPN zelf

Met welk nummer bellen wij jou? | KPN

 

Binnen de zakelijke markt zijn er wel verschillende business partners. Dat zijn bedrijven die (delen van) onze (wholesale) diensten aanbieden in combinatie met hun eigen diensten of services. Wel zouden deze partners alleen contact moeten zoeken met zakelijke afnemers. Ik durf niet te zeggen of dit nummer wellicht bij een dergelijke partner hoort. Dat valt onder de zakelijke en/of wholesale kant en dat is voor ons verder niet inzichtelijk. Meer om aan te geven dat het wel kan zijn dat je gebeld wordt waarbij aan KPN gerefereerd wordt.

 

Belangrijkste punt is, als je niet gediend bent van deze telefoontjes, dan is je beste optie om het nummer te blokkeren.


Reageer