Skip to main content

Hoi, ik wil graag mijn internet thuis abonnement opzeggen, en ik begreep dat dit telefonisch moet. Helaas krijg ik de klantenservice niet te pakken: het telefoonnummer werkt niet vanaf mijn telefoon, en ik krijg geen belletjes binnen op afgesproken tijden. Ik gok dat dit komt omdat ik in het buitenland zit (ik heb wel een nederlands nummer). Is het mogelijk via mail/online op te zeggen?

Alvast bedankt & groet! 

Hallo @DanMaarEvenZo 

 

Het is inderdaad mogelijk om via de website op te zeggen, die optie is echter niet makkelijk te vinden op de opzegpagina

De online opzegmogelijkheid staat tussen de Vragen over opzeggen, hier de directe link: https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen/opzegging-doorgeven.htm

 

Je zou na invullen en versturen binnen 1 minuut een bevestiging per mail moeten krijgen.

 

Ze gaan je wel een aantal (8 keer dacht ik) proberen te bellen maar ook al lukt dat niet dan wordt het alsnog opgezegd op de gewenste datum.


Hi, dankjewel voor de info! 


Hoi @DanMaarEvenZo 
Opzeggen kan alleen maar telefonisch.
Je kunt vanuit het buitenland bellen met +31 6 1200 1200


Hoi @DanMaarEvenZo 
Opzeggen kan alleen maar telefonisch.
...

Dat klopt niet, zie de links die ik geplaatst heb.

Het is ook wettelijk verplicht om een online opzegmogelijkheid te hebben als je op die manier ook een abonnement kan aangaan.